پژوهش سرای شهید احمدی روشن جعفرآبادمغان با حضور مسئولان افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۶۷۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵

پژوهش سرای شهید احمدی روشن جعفرآبادمغان افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مدیر پژوهش سرای شهیداحمدی روشن، در حاشیه این افتتاح ، اظهار داشت: این مرکز با مساحتی نزدیک به ۱۰۰ متر با کاربری آموزشی، تحقیقی و پژوهشی ایجاد شده است و فضایی که در اختیار داریم در قالب آموزشگاه و آزمایشگاه است، موضوعاتی در قالب، فیزیک و شیمی و زیست شناسی و زمین شناسی،ایجاد شده است.

وی افزود: هدف اصلی ایجاد پژوهش سراها ایجاد فضا برای دانش آموزانی است که از لحاظ علمی و پژوهشی و تحقیقی و استعدادی فراتر هستند که در این اماکن پرورش پیدا کنند و مسیر خوبی در جهت مناسبی قرار بگیرند.

جلیل ظهراوند افزود: پژوهش سرا محل برگزاری مسابقات علمی و پژوهشی و در سطح های مختلف است و پرورش دانش آموزان برای راهیابی به مسابقات است و بیشتر جنبه فوق برنامه دارد.

مدیر پژوهش سرای شهید احمدی روشن جعفرآبادمغان با بیان این که دانش آموزانی که در این پژوهش سرا حضور پیدا می کنند، از سطح علمی بالاتری نسبت به سایر دانش اموزان دیگر برخوردار هستند، گفت: همه دانش آموزان در هر رشته ای می توانند در این پژوهش سرا به طور رایگان عضو شوند و این عضویت به منزله گرفتن آمار و داشتن اطلاعات دانش آموزان ثبت نامی می باشد چرا که حضور دانش اموزان عزیز در این محیط یک فوق برنامه است و رفت و امد و حضور عزیزان باید تحت کنترل باشد.

وی افزود: جعفرآباد منطقه ای نخبه پرور بوده و در سال قبل نیز محصلان این خطه توانستند در دانشگاههای کشور رتبه های برتر عملی را کسب کنند.

مدیر پژوهش سرای دانش آموزی شهید احمدی روشن ضمن تقدیر از تمامی ارگان ها و افرادی که در راه اندازی این پژوهش سرا همکاری داشتند، تصریح کرد: نظر مساعد و مثبت مسئولین به خصوص ،امام جمعه، فرماندار ،بخشدار و رئیس اداره آموزش و پرورش،شورای بخش موجب دلگرمی است، که امید می رود با حمایت ها و پشتیبانی های مالی و تجهیزاتی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، مسیولین و خیرین و عموم مردم، این مکان به سطح و تراز مطلوب که به عنوان قلب آموزش و پروش هست جهت پاسخ گویی به نیازها برسد تا زمینه ساز بروز استعداد های فرزندانمان شود.

 

خبرنگار مهرداد عاصمی

ارسال نظرات