نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس :

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عزت و اتحاد ملی شد

ساری-نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس گفت:راهپیمایی امروز به لطف الهی مظهر حضور مردم ، مظهر عزت مردم و مظهر اعتقاد و اعتماد ملی شد.
کد خبر: ۹۴۹۱۸۷۵
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۹

راهپیمایی ۲۲ بهمن مظهر عزت و اتحاد ملی شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،دکتر علی اصغر باقرزاده نماینده مردم  شهرستان های بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در جمع مردم بابلسر،ضمن تبریک سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: درود خداوند بر شما مردم شریف و انقلابی که با عنایت خداوند متعال خوش درخشیدید و بار دیگر با حضور خود فتنه دشمنان را خنثی نمودید.

دکتر باقرزاده به تشریح انقلاب های رخ داده در دنیا پرداخت و گفت: انقلاب های متعددی در دنیا رخ داده ولی شما مشاهده کردید که این انقلاب‌ها ظرف مدت کوتاهی یا به شکست انجامید یا اینکه از آرمان های خود منحرف شد. اما انقلاب اسلامی ایران علی‌رغم همه دشمنی ها و بدخواهی ها و تحریم ها ، روز به روز به سمت پیشرفت و تعالی حرکت کرده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران ۲ ویژگی دارد که باعث ماندگاری انقلاب شده است. اول رهبری واحد حضرت امام خمینی (رحمة الله) و مقام معظم رهبری و دوم حضور مردم در همه عرصه ها و صحنه ها (در جنگ تحمیلی ، فتنه ۷۸ و ۸۸ و حضور بسیج مردمی در حوادث طبیعی مثل سیل و زلزله) . بنابراین همه سعی و تلاش دشمن این است که این دو اصل اساسی را نشانه بگیرد و تمام کوشش دشمن این است که به این دو اصل ضربه بزند بنابراین همه ما باید هوشیار باشیم و حرف مقام معظم رهبری را گوش کنیم و عمل نماییم.

این نماینده مجلس گفت: اگر ولایت قضا شود اتفاقات بدی برای کشور می افتد . وظیفه همه مسئولان این است که تلاش شبانه روزی داشته باشند و به این مردم خدمت کنند. اگر مسئولان در گذشته به حرف های رهبری گوش می دادند بسیاری از مسائل امروز اتفاق نمی افتاد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار