مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم؛

پویایی و نشاط جریان انقلاب از پیام‌های راهپیمایی ۲۲ بهمن بود

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم گفت: حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲بهمن، پویایی، نشاط و زنده بودن جریان انقلاب اسلامی را به تمام دنیا نشان داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۳۵
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، «علی اکبر شفیعی» مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن اظهار کرد: حضور حماسی و پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان داد مردم همیشه پای دفاع از ارزش‌ها ایستاده‌اند و در این راه هیچگاه از اراده پولادین و عزم راسخ آنها کاسته نخواهند شد.

وی افزود: این راهپیمایی همچنین جهانی بودن انقلاب اسلامی را به بهترین وجه نشان داد زیرا حضور قشرهای مختلف از دیگر کشورها در راهپیمایی، بیانگر این مطلب بود که پرتو پرفروغ جریان انقلاب و دفاع مقدس تا کشورهای جبهه مقاومت و تا هر جایی که ندای مظلومی بگوش می‌رسد، تلالو و جلوه‌گری کرده است.

شفیعی ادامه داد: مردم غیور کشور ما به عشق رهبر، برای سربلندی ایران اسلامی و رسیدن به اهداف و آرمان های والای انقلاب تلاش می کنند تا پیام انقلاب اسلامی را به تمام دنیا صادر نمایند.

مسئول سازمان بسیج دانش آموزی استان قم خاطرنشان کرد: بحمدالله حضور دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها در راهپیمایی ۲۲بهمن این را اثبات کرد که علیرغم دسیسه‌های دشمنان در ایجاد اغتشاش در کشور، جریان انقلاب اسلامی با رویش‌هایی از جنس نوجوانان و جوانان انقلابی، محکم و استوار و زنده و پرنشاط تا صبح ظهور به راه خود ادامه خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات