راهپیمایی 22 بهمن همراه با قرائت قطعنامه در روستا افتر برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه از برگزاری راهپیمایی پیاده و خودرویی همراه با قرائت قطعنامه در روستا خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۱۹۶۹
|
۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، به دنبال برگزاری راهپیمایی پرشکوه 22 بهمن سال 1401، محمد حمیدی فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) روستا افتر در سرخه از اهالی روستا به جهت این حضور انقلابی تشکر و قدردانی کرد.

حمیدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی اسلامی ایران یک نقطه عطف تاریخی و سرآغاز شکست های استکبار جهانی در منطقه و جهان بوده است.

او افزود: امروز الگوی انقلاب اسلامی ایران مورد توجه و علاقه ملت های مظلوم در سراسر جهان قرار گرفته و فرهنگ مقاومت در برابر استکبار جهانی برگرفته از فرهنگ انقلاب اسلامی است.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج قمر بنی هاشم (ع) ادامه داد: در این راستا راهپیمایی 22 بهمن با شکوه هرچه تمام در روستا با حضور اهالی روستا به صورت پیاده و خودرویی برگزار و در پایان راهپیمایی قطعنامه در هیئت ابوالفضل العباس (ع) سرچشمه توسط برادر بسیجی مختار زیاری قرائت و از حضور حماسی مردم تشکر و قدردانی شد.

حمیدی خاطرنشان کرد: گشت محله محور رضویون بسیج این پایگاه مقاومت و رزمایش دفاع از مقر در روستا در طول دهه فجر به طور کامل برگزار شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها