خبرهای داغ:

برگزیدگی نوجوان بسیجی پایگاه حضرت معصومه (س) سرخه در مسابقه نجات تخم مرغ

همزمان با بیست و دوم بهمن مسابقه نجات تخم مرغ در میدان ولی عصر (عج) سرخه برگزار و آیدا ادهم موفق به کسب مقام در این مسابقه شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۲۷۷
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و روز بیست و دوم بهمن، بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) در راهپیمایی 22 بهمن 1401 حضور پرشوری برجای گذاشتند.

فاطمه اسیری فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در حاشیه این حضور حماسی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در سال ۵۷ می‌گذرد اما عشق مردم به انقلاب اسلامی سبب شده که بازهم مردم انقلابی سراسر ایران در این روزگرد هم‌آیند و ضمن بیعت با آرمان‌های امام راحل از استکبار برائت جویند.

او افزود: همه آمدند تا با رهبر و مقتدای خویش تجدید بیعت کنند و به سران استکبار این پیغام را برسانند که هیچ‌چیزی نتوانسته نظر مردم ایران را نسبت به آمریکا، به‌عنوان شیطان بزرگ تغییر دهد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج حضرت معصومه (س) ادامه داد: بسیجیان نوجوان حلقه ی شهید محمدرضا غلام و دیگر حلقات صالحین نیز در این حماسه حضور شرکت کردند.

اسیری بیان داشت: در ابتدای مراسم راهپیمایی اجرای سرود توسط حلقه شهید محمدرضا غلام درمیدان ولی عصر (عج) برگزار و در حاشیه این مراسم مسابقه نجات تخم مرغ به همت علمی و پژوهشی نیروی مقاومت بسیج سپاه ناحیه شهرستان برگزار و آیدا ادهم ازحلقه شهید محمدرضا غلام در این مسابقه موفق به کسب مقام و با اهدای هدیه ای از او تجلیل شد.

همچنین به همین مناسبت مراسم راهپیمایی در روزستا اروانه در سرخه نیز برگزار و مردان، بانوان و کودکان بسیجی پایگاه های مقاومت بسیج ولی عصر (عج) و نرجس خاتون (س) روستای اروانه با هدف تجدید پیمان با آرمان های امام راحل و شهدا درراهپیمایی ۲۲بهمن شرکت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار