تعیین تکلیف ۱۴ واحد صنعتی تملک شده از سوی بانک‌ها در اردبیل

معاون ‌اقتصادی استاندار اردبیل با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۴ واحد صنعتی تملک شده از سوی بانک‌ها تعیین تکلیف شده است گفت: درصدد احیای واحدهای صنعتی در استان با تحقق اهداف مورد نظر هستیم.
کد خبر: ۹۴۹۲۳۶۰
|
۲۴ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴

تعیین تکلیف ۱۴ واحد صنعتی تملک شده از سوی بانک‌ها در اردبیل

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، یاسر عبداللهی عابد پیش‌ از ظهر امروز در بازدید از واحد تولیدی اردبیل اظهار داشت: بازگرداندن واحدهای تولیدی راکد به چرخه فعالیت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم و اساسی دستگاه‌های اجرایی است که باید با همکاری مدیران بانک‌ها و بخش خصوصی مد نظر باشد تا بتوانیم مشکلات موجود در این زمینه را برطرف و شاهد توسعه اقتصادی و اشتغال‌زایی در استان باشیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 14 واحد صنعتی تملک شده از سوی بانک‌ها تعیین تکلیف شده است خاطرنشان کرد: درصدد احیای واحدهای صنعتی در استان با تحقق اهداف مورد نظر هستیم که این مسئله در حال حاضر جزو اولویت‌های مهم و اساسی به شمار می‌رود و درصدد هستیم با تمهیدات به عمل آمده موانع موجود را از سر راه برداریم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل ادامه داد: در دولت گذشته 95 واحد تولیدی راکد به چرخه فعالیت بازگشته و اشتغال‌زایی برای این واحدها برای 600 نفر بوده است و در حال حاضر نیز از اهم موارد مورد نظر حل مشکلات واحدهای تولیدی و خروج آن‌ها از رکود است که با بازدیدهای مستمر از روند تولید و توسعه این واحدها محقق خواهد شد.

عبداللهی‌عابد خاطرنشان کرد: بازدیدهای مستمر از روند تولید و توسعه واحدهای تولیدی از موضوعات مهمی است که در این زمینه با شناسایی مقررات مزاحم کسب و کار تلاش برای رفع آن‌ها مد نظر قرار گرفته و امید می‌رود با همکاری دولت و بخش خصوصی شاهد تحقق اهداف مورد نظر در استان باشیم.

وی بیان کرد: تدوین 60 فرصت سرمایه‌گذاری جدید در استان با سرمایه‌گذاری‌های به عمل آمده جزو اولویت‌های اساسی بوده و انتظار می‌رود با تلاش‌های به عمل آمده شاهد تحقق اهداف مورد نظر در استان باشیم و با حل مشکلات و موانع موجود هدفگذاری‌های لازم را برای تدوین برنامه‌های اقتصادی انجام دهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار