خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه انصار الحسین(ع) همدان عنوان کرد
همدان-رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه انصار الحسین(ع) همدان گفت: رویداد گام، فرصتی برای دیدن ظرفیت‌های ناشناخته صنعتی استان همدان است.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۱۶
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷

شهرام بیرامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه یکی از مهمترین محورهایی که در سیاست‌‌های ابلاغی اقتصاد مقاومتی به آن توجه خاصی شده، پیشتازی اقتصاد دانش بنیان است، اظهار کرد: در همین راستا، مقام معظم رهبری ارتقای جایگاه جهانی کشور و افزایش سهم تولید و صادرات محصولات و خدمات دانش بنیان و دستیابی به رتبه اول اقتصاد دانش بنیان در منطقه را به عنوان یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی مطرح کردند.

وی افزود: با توجه به همین امر استان‌ همدان نیز دارای ظرفیت‌های دست نخورده صنعتی و مستعد پیشرفت محسوب می‌شود که نیازمند توجه بیش از پیش مسئولین و همت صنعتگران استان است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه انصار الحسین(ع) همدان با بیان اینکه استان‌ همدان تا چند روز آینده در آستانه برگزاری اولین رویداد تخصصی خدمات کسب و کار و صنعت قرار دارد، گفت: این نمایشگاه به همت سازمان بسیج مهندسین صنعت و‌ معدن استان همدان پیش‌بینی شده که برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه رویداد گام، فرصتی برای دیدن ظرفیت‌های ناشناخته صنعتی استان همدان است، ادامه داد: هدف از برپایی چنین نمایشگاهی، برگزاری رویدادهای مختلف در راستای گردهم آمدن شرکت‌های دانش پایه و تمام اجزای مختلف صنعت اعم از واحدهای صنعتی و تولیدی، مراکز مشاوره و خدمات کسب و کار و معادن است که می‌تواند در ایجاد بستری برای شناسایی ظرفیت‌های داخلی و استفاده از آنها برای تحقق اقتصاد دانش بنیان و ارتقا تولید ملی موثر باشد.

بیرامی تصریح کرد: بر پایه سیاست‌گذاری سازمان مبنی بر شکل‌دهی حلقه‌های مفقوده صنعتی و تولیدی در استان، سازمان بسیج مهندسین همدان در نظر دارد تا با برپایی اولین نمایشگاه خدمات کسب و کار در استان همدان فرصتی را فراهم آورد تا ظرفیت‌های صنعتی و تولیدی استان از دانش بنیان‌ها تا کارخانه‌جات و کارگاه‌ها و شرکت‌های مشاوره کسب و کار در یک بازه زمانی یک روزه گرد هم آیند تا ضمن شناسایی محصولات و خدمات یکدیگر چرخه تولید و اقتصاد را در استان تکمیل کنند.

وی عنوان کرد: این رویداد صنعتی به همت کلینیک صنعتی سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن در بازه زمانی یک روزه در ۲۷ بهمن ماه واقع در تالار قرآن پذیرای تمام اقشار مختلف اعم از صنعتگران، معدن‌داران، فناوران، دانشگاهیان و آحاد علاقه‌مند به آشنایی با شرکت‌های دانش بنیان و صنعت استان است.

رئیس سازمان بسیج مهندسین صنعت و معدن سپاه انصار الحسین(ع) استان همدان در پایان به خدمات قابل ارائه در حاشیه نمایشگاه پرداخت و گفت: در حاشیه نمایشگاه خدماتی از قبیل برگزاری کارگاه‌هایی با موضوعات آشنایی با سامانه جامع تجارت، تجاری‌سازی و ثبت برند، معرفی ظرفیت‌های صادراتی به کشور ونزوئلا و نشست‌های تخصصی مسئولین، کارآفرینان، فعالان اقتصادی و اساتید دانشگاه و میزهای خدمت رفع موانع تولیدی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات