مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان دانشگاه‌های کشور در اردبیل برگزار شد

مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۲۵۷۲
|
۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶

مسابقات پاورلیفتینگ دانشجویان دانشگاه‌های کشور در اردبیل برگزار شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی روز سه‌شنبه با اعلام این خبر گفت: این مسابقات با همکاری هیات ورزش‌های دانشگاهی ، هیات بدنسازی و دانشگاه پیام نور استان با شرکت ۸۹ نفر از ۱۵ استان در قالب ۲۱ تیم دانشگاهی در سالن تربیت بدنی دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

اسماعیل گلی افزود: در این مسابقات در بخش پرس‌ سینه تیم دانشگاه محقق اردبیلی به مقام اول تیمی رسید و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و دانشگاه آزاد اسلامی گرمی به ترتیب به مقام‌های دوم و سوم تیمی دست یافتند.

وی ادامه داد: همچنین در بخش پاورلیفتینگ تیم دانشگاه پیام نور اردبیل به مقام اول رسید و تیم‌های دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد و پیام‌نور جندی ‌شاپور اهواز به مقام‌های دوم و سوم تیمی رسیدند.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی اضافه کرد: در دسته ۵۹ کیلوگرم حرکت پرس سینه، قاسم فرجی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی مقام اول و علی شهنوازی از دانشگاه پیام ‌نور واحد خاش مقام دوم را کسب کرد.

وی گفت: در دسته ۶۶ کیلوگرم حرکت پرس سینه ابوالفضل سیردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران، حجت شیبک از دانشگاه پیام‌نور زاهدان و علی حشمتی از دانشگاه رازی اردبیل به ترتیب مقام اول تا سوم را کسب کردند.

گلی خاطرنشان کرد: در دسته ۷۴ کیلوگرم حرکت پرس سینه نیز رضا اکبرزاده از دانشگاه آزاد اسلامی واحد چالدران، علی دهقانی از دانشگاه پیام نور واحد میبد و امیرعطا مفاتحی از دانشگاه ربع رشیدی تبریز به ترتیب اول تا سوم شدند.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی گفت: در وزن ۵۹ کیلوگرم علی شهنوازی از دانشگاه پیام نور خاش و ایمان طلایی فرد از دانشگاه علوم پزشکی ایرانشهر مقام اول و دوم، در وزن ۶۶ کیلوگرم ابوالفضل سیردانی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران، حجت شیبک از دانشگاه پیام‌نور زاهدان و رضا نگرانی از دانشگاه گیلان و علی خدارحمی از دانشگاه جندی شاپور اهواز مقام اول تا چهارم، در وزن ۷۴ کیلوگرم فرشید حسن‌زاده از دانشگاه محقق اردبیلی، علیرضا محمدی از دانشگاه پیام ‌نور ساری، علی دهقانی پور از دانشگاه پیام نور میبد، علی افشاری از دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل، مسعود معرفت از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و علیرضا قربانی از دانشگاه علوم پزشکی گلستان مقام اول تا ششم را کسب کردند.

وی افزود: فرشید حسن‌زاده دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه محقق اردبیلی نیز با ثبت وزنه ۳۰۰ کیلوگرم رکورد دلیفت کشور را در وزن ۷۴ کیلوگرم که قبلا در اختیار خودش بود ، شکست.

گلی گفت: در بخش پرس سینه در وزن ۸۳ کیلوگرم آرمین درخشانی از دانشگاه تبریز، بابک هوشمند از دانشگاه آزاد صومعه سرا و مهدی شاهی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمی مقام اول تا سوم، در وزن ۹۳کیلوگرم رسول ولی پور از دانشگاه علمی کاربردی بیجار، مجتبی آرامی از دانشگاه جندی شاپور اهواز و دانشگاه آزاد شهرکرد مقام اول تا سوم، در وزن ۱۰۵ کیلوگرم ملا باقرپور از دانشگاه فرهنگیان قزوین، امیر نجفی از دانشگاه صنعتی کرمانشاه و محمدامین قادر قهفرخی از دانشگاه آزاد شهرکرد مقام اول تا سوم، در وزن ۱۲۰ کیلوگرم حسین صباغ از دانشگاه محقق اردبیلی، علی اسدی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد هرمزگان و حسین برزگر از دانشگاه فرهنگیان نیر مقام اول تا سوم، در وزن ۱۲۰+ کیلوگرم محمد قلی زاده از دانشگاه پیام نور اردبیل، علی کاظمی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه و محمد حسین رئیسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد مقام اول تا سوم را کسب کردند.

معاون دانشجویی دانشگاه محقق اردبیلی یادآور شد: در جریان مسابقات پاور لیفتینگ و پرس سینه دانشجویان پسر دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی سراسر کشور دو دانشجوی روشندل شرکت کرده بودند که همگام با بقیه شرکت کنندگان در این مسابقات خوش درخشیدند.

ارسال نظرات