وزیر کشور در بدو ورود به شهرکرد خبرداد:

ارسال ماشین آلات بیشتر به چهارمحال و بختیاری

احمد وحیدی از ارسال ماشین آلات بیشتر به استان چهارمحال و بختیاری برای کمک در امر بازگشایی جاده های ارتباطی مسدود شده بر اثر بارش سنگین برف خبرداد.
کد خبر: ۹۴۹۳۰۴۹
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ احمد وحیدی وزیر کشور امروز در بدورد ورود به شهرکرد در محوطه استانداری چهارمحال و بختیاری به خبرنگاران گفت: با توجه به بسته بودن جاده برخی روستاهای جهارمحال و بختیاری کمک‌رسانی و ارسال ماشین‌آلات بیشتر در دستور کار قرار می‌گیرد.

وحیدی تصریح کرد: در بررسی میدانی از مناطق درگیر برف چهارمحال و بختیاری کمبودهای این مناطق بررسی می‌شود.

وزیر کشور امروز پنجشنبه به‌همراه معاون وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های ایران به ‌منظور بررسی میزان خسارت ناشی از بارش برف سنگین اخیر در چهارمحال و بختیاری از طریق زمینی وارد این استان شد.

گفتنی است؛ آیت الله سیدابراهیم رئیسی هم چهارشنبه شب در تماس‌های جداگانه تلفنی از چین با معاون اول رئیس جمهور و استاندار چهارمحال و بختیاری ضمن اطلاع از آخرین وضعیت مناطق محاصره شده در برف این استان، ‌دستورات لازم برای بسیج همه امکانات و امدادرسانی لازم را صادر کرد.

گفتنی است؛ بارش سنگین برف در هفته جاری باعث مسدود شدن راه ارتباطی بسیاری از نقاط شهری و روستایی در استان چهارمحال و بختیاری  شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار