فرزندان شهدا الگو و نماد مردم هستند

فرمانده سپاه ثارالله کرمان گفت: تاثیرگذاری فرزندان شهدا بر دل و ذهن مردم بیش از بسیاری از افراد دیگر است و شما الگو و نماد برای مردم هستید
کد خبر: ۹۴۹۳۰۶۰
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱

 به گزارش  خبرگزاری بسیج از کرمان ، فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در جمع فرزندان شهدای غدیر اظهار کرد: شهدای غدیر از استقلال، عزت، اقتدار و امنیت جامعه پاسداری کردند.

این مقام مسئول افزود: مقام معظم رهبری می‌فرماید «صبر خانواده شهدا دارای ارزش است، شما خانواده و فرزندان شهدا بر گردن انقلاب حق دارید» و «فرزندان شهدا به نام پدران‌شان برای دفاع از ناموس و امنیت جامعه افتخار کنند».

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: سه، چهار ماه قبل دشمن عملیات روانی و اطلاعاتی بی‌نهایتی را بر روی ذهن مردم و به‌ویژه جوانان ما انجام داد تا خصوصیت‌های نظام را زیر سؤوال ببرد و ازجمله دنبال این بود که فرزندان شهدا و خانواده شهدا را از این طریق نسبت به عملکرد پدران‌شان بدبین کند.

نظری بیان داشت: دشمن می‌داند شما فرزندان شهدا سرمایه‌های این نظام هستید و وجود و حضورتان با توجه به اینکه بعضی از شما پدران‌تان را درک کرده‌اید و همچنین خون آنها در رگ شما جریان دارد برای این نظام ارزشمند است.

وی افزود: دشمن از خانواده شهدا و ایثارگران می‌ترسد و دنبال انحراف این عزیزان بود که هم خانواده شهدا هم‌ مردم ما جواب خوبی هم در اغتشاشات و هم در راهپیمایی بزرگ‌۲۲ بهمن  به دشمنان دادند.

این فرمانده ارشد نظامی اظهار کرد: دشمنان همواره می‌گفتند رفراندوم و مردم ما در راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن بزرگترین رفراندوم را برگزار کردند و جواب دشمن را به خوبی دادند و حضور مردم از ۲۰ تا ۸۰ درصد و در کردستان نیز ۱۰۰درصد بیشتر از راهپیمایی‌های سال‌های قبل بود.

نظری عنوان کرد: هرچه دشمن توهماتش را به سمت افول نظام جمهوری اسلامی پیش می‌برد اما با پشتیبانی مردم عزیز ما و خانواده شهدا و ایثارگران این توهمات از بین رفت.

این مقام مسئول در ادامه سخنان خود بر افزایش بیش از ۵۰ درصدی مردم استان کرمان در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال تاکید کرد و ابراز داشت: این حضور حماسی مردم به معنای بیعت و هم‌راه شدن با نظام است و این عزم مسلمی‌ست که مردم ما برای دفاع از نظام داشتند.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان ادامه داد: شهدای ما خاکریز اول برای دفاع از نظام و کشور و مولفه هایی چون استقلال و آزادی و خانواده شهدا هم‌ خاکریز دوم هستند و این مهم رسالت شما را سنگین‌تر می‌کند.

نظری ابراز داشت: مردم، نظام و ولی فقیه سه ضلع مثلث ارزش های شهداست و فرزندان شهدا نباید از این ضلع خارج شوند زیرا خروج از آن به معنای عبور از خط قرمز پدران‌شان است.

وی گفت: شما فرزندان شهدا باید در بصیرت، دشمن‌شناسی و جریان‌شناسی  بیش از همه رعایت کنید زیرا نماد و الگو برای مردم‌ هستید و مردم‌ به شما نگاه می‌کنند و اگر کوچکترین انحرافی در مسیر پدران‌تان داشته باشید بیشترین اثر منفی را بر جامعه می‌گذارد.

نظری از ایجاد شبهه و تردید برای جوانان ما توسط دشمن و بزرگنمایی مسائل سخن به‌میان آورد و تصریح کرد: جوانان ۱۵، ۱۶ و ۱۷ ساله ما که کف خیابان بودند و شعارنویسی می‌کردند وقتی توجیه می‌شدند، می‌گفتند این مسائلی که شما می‌گویید را ما نمی‌دانستیم.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان همچنین فرزندان شهدا را به جهاد تبیین برای اطرافیان‌شان توصیه و سفارش کرد و افزود: بی‌شک تاثیرگذاری فرزندان شهدا بر دل و ذهن مردم بیش از بسیاری از افراد دیگر است و حضرت آقا این را انتظار دارند.

نظری با اشاره به سخن رهبری برای فرزندان شهدا مبنی بر اینکه از خود و جهت‌گیری‌تان مراقبت کنید و با تقوا ارزش خود را حفظ کنید و از پدران تان الگو بگیرید و دشمن را باید از خانواده شهدا مایوس کنید، تصریح کرد: دشمن برای اینکه اندلس‌سازی و سوریه‌سازی کند و از احساسات جوانان ما سوءاستفاده کند اول باید ریشه ارزش‌های ما را بزند و این در شرایطی‌ست که مساجد، حوزه‌های علمیه، خانواده‌های شهدا و ایثارگزان ارزش‌های ما هستند.

وی بیان داشت: دشمن امیدوار است در ایام نوروز و تابستان بحث کشف حجاب و برهنگی را در کشور ما پررنگ کند چون آنها فهمیده‌اند آزادی‌های ولنگارانه منجر به از بین رفتن خانواده‌ها می‌شود.

نظری ادامه داد: دانشمندان غربی می‌گویند برای جلوگیری از انحراف‌ها باید قانون برای سطح پوشش باشد و این قانون در برخی از کشورها مانند آلمان و سوئیس اجرایی شده است.

وی تصریح کرد: دشمن به دنبال ناامید کردن مردم ما و پاشیدن بذر ناامیدی در جامعه به ویژه بین دانش‌آموزان ماست و بچه‌های ما را نسبت به آینده ناامید کرده‌اند و جهاد تبیین در این زمینه راهگشاست.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با اشاره به این موضوع که ضعف و مشکلات در هرجایی ممکن است وجود داشته باشد، متذکر شد: دشمن با جنگ روایت‌ها به‌شدت در حال کار است تا ضعف‌های دولت خدمتگزار را جلوه دهد و نقاط قوت را به‌هیچ عنوان بیان نمی‌کند و جالب است که بعضی از رسانه‌های ما هم برای بیان دستاوردهای دولت به‌خوبی عمل نمی‌کنند.

ارسال نظرات