رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: تکمیل زیرساخت های فوتبال استان به ویژه در شهر اردبیل و تیم داری اردبیل درلیگ کشور جزو اولویت‌های مهم و اساسی است.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۰۱
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰

اردبیل آمادگی تیم‌داری در لیگ‌های فوتبال کشور ‌را دارد

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاردبیل، صمد نوتاش درمراسم تجلیل از فوتبالیست‌های اردبیل شاغل در لیگ‌های کشور و سرمایه‌های فوتبال استان اردبیل اظهار داشت: این فوتبالیست‌ها برای استان و کشور افتخار‌آفرینی کرده‌اند و تجلیل از این فوتبالیست در راستای ارج نهادن به خدمات این افراد برگزار شد.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل بیان کرد: درحال حاضر فوتبالیست های بززگی ازاستان اردبیل در لیگ های کشور و لیگ های خارجی بازی می کنند و تعدادی هم سابقه بازی درلیگ های کشوری دارند که سرمایه های بزرگی برای فوتبال استان هستند.

نوتاش گفت:استفاده از تجربیات این فوتبالیست ها وسرمایه های فوتبال برای رشد و توسعه فوتبال استان مبنای کار است وبا وحدت همدلی جامعه فوتبال استان شاهد رشد وتوسعه هرچه بیشتر فوتبال استان باشیم.

وی بیان کرد: هیئت فوتبال استان اردبیل ازهرگونه راهکار وپیشنهاد سازنده برای رشد وتوسعه فوتبال استان استفاده می کند و در هیئت فوتبال استان به روی جامعه فوتبال استان باز است و آماده تعامل همه جانبه بادلسوزان فوتبال برای رشد وتوسعه هرچه بیشتر فوتبال استان است.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت:هیات فوتبال استان اردبیل آماده اخد مجوز تیم ازلیگ کشوری را دارد واین امر در صورت آمادگی اسپانسر وحامی مالی قوی وباتعهد چند ساله تیم داری امکان پذیر است و مدیریت این تیم هم به اهالی فوتبال استان سپرده می شود.

نوتاش بیان کرد: درحال حاضر تیم های فوتبال وفوتسال استان در لیگ های کشور حضور دارند ومسابقات فوتبال وفوتسال استان به طور منظم برگزار می شود.

در این مراسم تعدادی از فوتبالیست‌ها وسرمایه‌های فوتبال استان هم دیدگاه ها وراهکار های خود رابرای رشد وتوسعه هرچه بیشتر فوتبال استان مطرح کردند و خواستار تکمیل زیرساخت های فوتبال استان به ویژه در شهر اردبیل و تیم داری اردبیل درلیگ کشور شدند.

ارسال نظرات