با حضور راهبر شمالغرب بنیاد علوی؛

۵۰۰ طرح بنیاد مستضعفان در استان اردبیل افتتاح شد

راهبر شمالغرب بنیاد علوی گفت:۵۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان با اعتباری بالغ بر ۲۴۰ میلیارد تومان،به صورت ویدئوکنفرانسی در سراسر استان اردبیل افتتاح شد.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۰۸
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۹

۵۰۰ طرح بنیاد مستضعفان در استان اردبیل افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل ، سجاد مردانه راهبر شمالغرب بنیاد علوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت: امروز ۵۰۰ طرح محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان در استان اردبیل به صورت ویدئوکنفرانسی با حضور رئیس دفتر مقام معظم رهبری،رییس بنیاد مستضعفان،مدیر عامل بنیاد علوی،استاندار و معاونین استانداری اردبیل و نهادهای پیشرفت و آبادانی استان افتتاح و به بهره برداری رسید.

وی بیان کرد:برای اجرای این طرح ها و پروژه های محرومیت زدایی بیش از ۲۴۰ میلیارد تومان در استان اردبیل توسط بنیاد علوی هزینه شده است.

راهبر شمالغرب بنیاد علوی تصریح کرد:در این آیین ویدئوکنفرانسی،مساعدت در احداث ۱۰۹ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد‌،۳۸۴ واحد مسکن محرومین غیر تحت پوشش،۴ واحد مسکن معلولین،زیرساخت های منطقه گردشگری گیلارلو،تکمیل پروژه آبرسانی به ۲ روستای بخش موران،مشارکت در طرح های هادی روستایی،احیای قنات و اهدای آمبولانس از جمله طرح های محرومیت زدایی آماده بهره برداری بود.

مردانه افزود:در راستای تکمیل و آبگیری سد عمارت نیز مبلغ ۱۰۰ میلیارد تومان از طرف بنیاد مستضعفان مساعدت شده است که از جمله طرح های ویژه بنیاد در استان اردبیل است.

وی خاطرنشان کرد:در کنار طرح ها و پروژه های عمرانی و زیرساختی،برنامه های مختلف فرهنگی،تربیتی و زیارتی،کمک های معیشتی و حمایتی و وام های قرض الحسنه به محرومین در استان ارائه شده است.

راهبر شمالغرب بنیاد علوی گفت:بنیاد علوی بازوی محرومیت زدایی بنیاد مستضعفان است و در برنامه جدید خود به دنبال اجرای سیاست توانمندسازی محرومین و واگذاری امور به گروه های مردمی و جهادی است.

ارسال نظرات