دانش‌آموزان نقده‌ای ضمن دیدار با امام جمعه این شهرستان، جلسه پرسش‌وپاسخ برگزار کردند.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۱۸
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۷

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام حسین‌ فصیح‌نیا، امام‌جمعه‌ نقده، امروز 27 بهمن ضمن دیدار با دانش‌آموزان این شهرستان در مسجد حضرت‌ صاحب‌الزمان(عج) به سوالات شرعی آنها پاسخ داد و گفت: آشنایی با دین مبین اسلام باید از سنین کودکی آغاز شود.

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام برای همه سنین الگو وجود دارد، اضافه کرد: آحاد مردم صرف‌نظر از موقعیت اجتماعی، اقتصادی و سن خود می‌توانند به تاریخ اسلام مراجعه کرده، از شخصیت‌های وارسته آن زمان الگوبرداری کنند.

وی با بیان اینکه شناخت این آیین الهی و کتاب آسمانی قرآن کریم باید از همان سنین کودکی آغاز شود، ادامه داد: والدین و معلمان در تربیت دینی و رشد معنوی نسل جدید نقش بی‌بدیلی دارند.

امام‌جمعه نقده با بیان اینکه کودکان و نوجوانان باید برای یافتن پاسخ مناسب برای سوالات خود اقدام کنند، ادامه داد: چنانچه با معرفت و شناخت عمیق در این راستا گام بردارند، می‌توانند سعادت دنیوی و اخروی خودشان را تضمین کنند.

حجت‌الاسلام فصیح‌نیا بر لزوم مطالعه قرآن تاکید کرد و بیان داشت: قرائت روزانه قرآن‌کریم باعث می‌شود، با آن انس بگیریم، در سختی‌های زندگی به خداوند پناه ببریم و در دامان غیر از خدا گرفتار نشویم.

در ادامه دانش‌آموزان سوالات دینی خود را از امام‌جمعه پرسیدند.

 

ارسال نظرات