خبرهای داغ:
معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

سپاه، جانفدای ملت عزیز در مقابله با تهدیدات است

سرهنگ ذوالقدر گفت: تشکیل سپاه پاسداران به‌عنوان یک شجره دفاعی در ابعاد مختلف بوده و سپاه مدافع ارزش‌ها و گفتمان حضرت امام (ره) و انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، زیرا فرهنگ نیروهای سپاهی این است که خودشان را برای هر تهدیدی آماده می‌کنند و جانفدای ملت عزیز هستند.
کد خبر: ۹۴۹۳۱۵۰
|
۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۸

قزوین_ سرهنگ علی ذوالقدر معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار بسیج با اشاره به نقش سپاه پاسداران در حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی بیان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که اکنون وارد چهل و پنجمین سال حضور خود در عرصه های گوناگون کشور شده، به یک نیروی نظامی، امنیتی، سازندگی و اطلاعاتی کارآمد و خستگی ناپذیر برای نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است.

وی گفت: وقتی که این نیروی انقلابی تشکیل شد، می بایست از انقلاب اسلامی و دستاوردهایش که همه کفر برای نابودی و سرنگونی آن بسیج شده بود، حفاظت و پاسداری کند. پاسداران انقلاب اسلامی در این راه چنان از خود ایثار، فداکاری و رشادت به خرج دادند که امام خمینی(ره) پس از گذشت دو سال از تشکیل آن، فرمودند: «اگر سپاه نبود، کشور هم نبود».

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: بحران های گنبد و ترکمن صحرا، سیستان و بلوچستان، کردستان، خوزستان و آذربایجان به دست سپاه به کلی از بین رفتند و چندین کودتا و طرح براندازی توسط آن خنثی و سرکوب گردید. همچنین بسیاری از احزاب، گروه ها و افراد ضد انقلاب و معاند با نظام جمهوری اسلامی که در برابر آن دست به خشونت و اسلحه برده بودند، توسط این نهاد انقلابی فرو پاشیده شدند.

سرهنگ ذوالقدر عنوان کرد: در این زمان، نظام نوپای جمهوری اسلامی می رفت تا دوران بحران اولیه انقلاب را پشت سر بگذارد و وارد دوره ثبات، بازسازی و استحکام خود شود که رژیم بعث صدام با تمام توان خود به یاری شرق و غرب آن را مورد تاخت و تاز قرار داد. پس از این حادثه، سپاه، مقابله با دشمن متجاوز و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور را به دفاع از انقلاب و دستاوردهایش ضمیمه کرد. آن روزها هیچ کس تصور نمی کرد که فرزندان خمینی کبیر(ره)، بتوانند ارتش تا بن دندان مسلح عراق را پس از هشت سال نبرد بی وقفه، به زانو درآورند و عملیات هایی را طراحی و اجرا کنند که باعث حیرت ارتش های بزرگ دنیا شود.

وی افزود: پس از دوران جنگ تحمیلی، حضور سپاه پاسداران در سازندگی کشور در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و محرومیت‌زدایی برکسی پوشیده نیست و همین امر نشان‌دهنده صیانت از جمهوری اسلامی و دستاوردهای آن در ارتقای فرهنگ و تحقق جامعه اسلامی است.

سرهنگ ذوالقدر با تأکید بر لزوم توجه به ابعاد مختلف سپاه‌ پاسداران گفت: تشکیل سپاه پاسداران به‌عنوان یک شجره دفاعی در ابعاد مختلف بوده و سپاه مدافع ارزش‌ها و گفتمان حضرت امام (ره) و انقلاب و دستاوردهای انقلاب اسلامی است، زیرا فرهنگ نیروهای سپاهی این است که خودشان را برای هر تهدیدی آماده می‌کنند و جانفدای ملت عزیز هستند.

معاون اجرایی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین یادآور شد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یکی از نهادهایی است که نقطه امید و در قلب مظلومان و محرومان عالم جای دارد و هم اکنون یکی از نیروهای نظامی برجسته منطقه خاورمیانه محسوب می شود.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها