امام جمعه اردل؛

عید مبعث راهنما و چراغ راه بشریت است

امام جمعه اردل گفت: عید سعید مبعث در واقع راهنما و چراغ راه برای همه بشریت است.
کد خبر: ۹۴۹۳۵۳۵
|
۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه اردل، با تبریک عید بزرگ مبعث، گفت: پیامبر اکرم صلی الله علیه وآله وسلم آمدند تا مکارم اخلاقی را گسترش دهند و خود حضرت فرمودند" انی بعثت لکم لاتمم مکارم الاخلاق" پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم دارای اخلاق فاضله بودند که قرآن تعبیر می کند وانک لعلی خلق عظیم و در آیه دیگری پیامبر اسوه حسنه  و الگوی نیکو معرفی شده است.

حجت الاسلام مجتبی محمدی افزود: گفتار پیامبر و عمل پیامبر برای همگان الگو است پیامبر فردی مردمی و محبوب همگان بود، همه مردم به ویژه مسئولین بایستی صبر و حوصله و اخلاق و عملکرد خود را از مکتب اسلام ناب محمدی صلی الله علیه وآله وسلم بگیرند و امروزه هر مدیر ومسئولی که بین مردم بود و منطق برگرفته از مکتب اسلام ناب داشت در آن دستگاه و اداره شاهد رشد و شکوفایی از همه ابعاد هستیم .

وی ادامه داد: عید سعید مبعث در واقع راهنما و چراغ راه برای همه بشریت است، تا انسانها از ظلمات و تاریکی ها نجات پیدا کنند و خود را به نور و روشنایی برسانند.

امام جمعه اردل به لزوم برگزاری با شکوه جشن عید سعید مبعث افزود: بایستی مراسم عید سعید مبعث همواره پرشکوه برگزار شود تا خط و  راه را فراموش نکنیم.

حجت الاسلام محمدی،در پایان از تلاش مدیران دستگاه هاو بسیج که در خدمت رسانی به مردم در ایام بارش سنگین برف و باران خوب عمل کردند تشکر کرد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار