فرمانده سپاه امام رضا علیه السلام در مراسم رونمایی از دیوارنگاری تمثال شهدا و افتتاح چند طرح شهرداری مشهد با تبریک بعثت پیامبر اکرم گفت: بخش اعظم مشکلات جوامع بشری به خاطر دوری از قرآن است و قرآن می تواند دردهای بشریت را درمان می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۳۸۲۲
|
۳۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۳
دردهای امروز جامعه با تمسک به قرآن درمان می‌شود

به گزارش روابط عمومی سپاه امام رضا علیه السلام، سردار غیاثی با اشاره به بعثت پیامبر اکرم (ص)گفت: انقلاب اسلامی ادامه بعثت پیامبر مکرم اسلام برای اعتلای آموزه های اسلامی و قرآنی است.


سردار غیاثی با اشاره به اینکه قرآن کریم راه صحیح زندگی کردن را به انسانها می آموزد و سعادت بشری را تضمین می‌کند، گفت: تلاش بدخواهان عالم از همان ابتدا این بوده تا قرآن را از زندگی اجتماعی و سیاسی جوامع و ملت‌ها حذف کنند و در این راه میلیاردها دلار هزینه کرده اند اما تا کنون با شکست مواجه شده اند.

وی از توطئه دشمنان برای حذف قرآن در مقاطعی در برخی کشورها گفت: هرچه دشمنان به قرآن و مقدسات مسلمانان توهین کردند اما این کتاب الهی در بین ملت‌های آزادیخواه محبوبیت بیشتری پیدا کرده است و امروز می بینیم که مردم گروه گروه به اسلام گرایش پیدا می‌کنند.

سردار غیاثی با تاکید بر اینکه آسایش و زیستن آزادانه امروز ما مرهون قرآن کریم، انقلاب اسلامی و امام عزیز و شهدای گرانقدر است، اظهار کرد: شهدا برای اسلام و قرآن جان خود را فدا کردند و امروز، شهادت، یک جریان توقف ناپذیر است که در مسیر اعتلای راه پیامبر و امیرالمومنین، انسانها بزرگی به شهادت میرسند.

وی در ادامه با اشاره به این که آنان که با خدا عهد بسته اند دو دسته اند، گفت: یک دسته در این راه جان خود را فدا می‌کنند و عده‌ای هم با بذل آبرو و مال خود در این راه ثابت قدم می مانند.

سردار غیاثی در پایان با تشکر از دست اندرکاران عرصه محرومیت زدایی در حاشیه شهر مشهد،گفت: در نگاه اسلامی توسعه شهری باید متوازن باشد و همه انسانهای آن جامعه به صورت عادلانه از خدمات شهری برخوردار شوند.

 

خبرنگار: غلامرضا ترابی

ارسال نظرات
پر بیننده ها