رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی خبر داد

ذخیره‌سازی ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب/ آغاز توزیع گوشت گرم قرمز تنظیم بازار در استان مرکزی

رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی با اشاره به ذخیره سازی میوه شب عید استان گفت: ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب برای تنظیم بازار استان در شب عید خریداری و ذخیره شده است.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۰۱
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸

علی صفری، رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج استان مرکزی با تاکید بر اینکه برای تامین کالا‌های اساسی شب عید و ماه مبارک رمضان مشکلی نداریم، گفت: برای تامین کالا‌های اساسی مشکلی نداریم و برنامه ریزی برای تولید و ذخیر سازی گوشت و برنج برای شب عید و ماه مبارک رمضان انجام شده است.

وی افزود: از چندی پیش توزیع برنج خارجی با قیمت مصوب و به منظور تنظیم بازار در استان آغاز شد و در حال حاضر کمبود یا تشنجی درخصوص وجود برنج و قیمت آن در بازار استان وجود ندارد.

رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت گوشت قرمز در بازار و کاهش عرضه دام زنده به منظور کنترل نوسانات قیمت و تنظیم بازار ۳۵۱ تن گوشت منجمد از ابتدای دی ماه امسال تاکنون با قیمت تنظیم بازار در استان مرکزی توزیع شده‌ است.

صفری با یادآوری توزیع گوشت گرم با قیمت ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال از چند روز گذشته در یکی از فروشگاه‌های استان، گفت: توزیع این محصول با تایید اداره کل دامپزشکی استان اکنون در حال انجام است.

وی همچنین درخصوص ذخیره‌سازی میوه شب عید گفت: توزیع میوه شب عید هم امسال به روش دیگری خواهد بود؛ سال گذشته دولت این کار را می کرد ولی امسال این کار را به اتحادیه سپرده ایم.

رئیس جهادکشاورزی استان مرکزی خاطرنشان کرد: ۲۵۰ تن پرتقال و ۱۵۰ تن سیب توسط بخش خصوصی خریداری شده با توجه به ورود بخش خصوصی برای خرید میوه شب عید، امسال برنامه ریزی کرده ایم که نظارت بیشتری بر بازار داشته باشیم و در واقع فعالیت بخش خصوصی مکمل کار ما باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار