خبرهای داغ:
فرماندار سرپلذهاب گفت: برای هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه سالگرد عملیات بازی دراز، برای ۶ کمیته فرهنگی، پشتیبانی، امنیتی، مهندسی بهداشت و اسکان، احکام صادر شده است.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۳۸
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، مجتبی کاکایی در جلسه شورای اداری در سرپلذهاب اظهار کرد: برای تدوین برنامه‌های سالگرد غرور آفرین بازی دراز ۶ کمیته برنامه ریزی تعیین شدند تا امورات محول شده پیگیری شود.

وی افزود: همدلی و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی در برگزاری سالگرد غرور آفرین بازی دراز بسیار اثرگذار و مهم است و امید است کلیه ادارات به وظایف خود عمل کنند.

فرمانده سپاه ناحیه سرپلذهاب تصریح کرد: به برکت فرهنگ غنی ارزشمند دفاع مقدس و خون شهدا، ارتفاعات بازی دراز یک محبت الهی است که نصیب شهرستان شده است.

کاکایی گفت: موقعیت بازی دراز، مدیون خدمات فرماندهان گذشته سپاه پاسداران ناحیه سرپلذهاب است که با درایت و برنامه ریزی و تلاش شرایط صعود به این ارتفاعات فراهم کردند.

وی تاکید کرد: باید تلاش کنیم میزبان خوبی درشان شهرستان شهیدپرور سرپلذهاب برای زائران راهیان نور در روز سالگرد غرور آفرین به شهرستان باشیم.

در ادامه سردار قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) اظهار کرد: مردم سرپلذهاب در سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز همکاری خوبی با مسئولین دارند و این جای تقدیر دارد.

وی افزود: پیش بینی می‌شود جمعیت راهی ارتفاعات مقدس و معنوی بازی دراز از سال گذشته بیشتر باشد لذا از مسئولین انتظار می‌رود ضعف‌های سال گذشته را بررسی و حل و فصل کنند.

جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) تاکید کرد: در مسیر صعود به ارتفاعات بازی دراز، مسئله پارکینگ، تسطیح فضا، تعریض جاده، رفع معارض، راه برگشت جاده‌ای برای زائرین در برنامه اجرایی قرار گیرد.

وی گفت: برای تامین آب شرب در ارتفاعات بازی دراز منبع ۱۵۰ متری و ۴۰ چشمه دستشویی تعبیه شده است و باید در مدت برنامه ریزی شده نیازمندی‌ها اعلام شود.

در ادامه صدراله بابلی، فرماندار سرپلذهاب گفت: در طول سال بیش از ۴۰۰ برنامه در قالب فرهنگی، هنری، علمی، ورزشی، عقیدتی و دینی، برگزار شده است و مسئولین نیز باید با خدمات صادقانه برنامه ریزی‌ها را تبیین کنند.

بابلی بیان کرد: بیش از یک هزار و ۸۰۰ شهید در سالگرد عملیات غرورآفرین بازی دراز به شهادت رسیدند و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تجدید بیعت با آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب بر گردن ما مسئولین است.

وی اشاره کرد: برای هرچه باشکوه برگزار شدن برنامه سالگرد عملیات بازی دراز، برای ۶ کمیته فرهنگی، پشتیبانی، امنیتی، مهندسی بهداشت و اسکان، احکام صادر شده است و انتظار می‌رود به خوبی وظایف مشخص شده اجرایی شود.

ارسال نظرات