محمد سیاد‌جو یکی از کارآفرینان بسیجی بوشهری می‌باشد که توانسته است با پشتکار خود موفق به طراحی و ساخت دستگاه چاپ شود که به وسیله آن می‌تواند لیوان‌های کاغذی با طرح‌های اختصاصی تولید کند.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۵۳
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۶

نیاز مادر ابتکار، نوآوری و خلاقیت می‌باشد / نوآوری زمینه‌ساز اشتغال‌آفرینی برای ۳۲ نفر در بوشهر شد

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، این کار‌آفرین بسیجی توانسته است با همت و پشتکار خود موفق به طراحی و ساخت دستگاه چاپ جهت چاپ بر روی لیوان‌های کاغذی بشود که تا به حال توانسته است با حمایت‌های سازمان علمی‌ پژوهشی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر برای ۳۲ نفر از اقشار آسیب‌پذیر جامعه در این استان ایجاد شغل کند.
سیادجو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با اشاره به ابتکار و نو‌آوی گفت: نیاز مادر ابتکار، نوآوری و خلاقیت می‌باشد و به دلیل آنکه بنده در زندگی با مشکلات و نیاز‌های زیادی مواجه بودم با توکل و پشتکار توانستم ایده‌ای را در ذهن خود شکوفا کنم و موفق به ساخت دستگاه چاپ و تولید لیوان‌های کاغذی با طرح‌های مختلف شوم.

نیاز مادر ابتکار، نوآوری و خلاقیت می‌باشد / نوآوری زمینه‌ساز اشتغال‌آفرینی برای ۳۲ نفر در بوشهر شد

این کارآفرین جوان با اشاره به ابتدای شروع کار خود افزود: بعد از ساخت دستگاه چاپ و چاپ طرح‌های متنوع بر روی لیوان‌های کاغذی ابتدا تولید این لیوان‌ها را در خانه آغاز کردم و با گذشت زمان و افزایش تقاضای این لیوان‌ها در بازار، تولید لیوان‌های طرح‌دار را در مکان‌های دیگر نیز در جهت افزایش تولید انتقال داده‌ام.
وی در ادامه با توجه به بازار کار خود اذعان کرد: بازاریابی‌های مکرر و توانایی در زدن چاپ‌های اختصاصی بر روی لیوان‌های کاغذی باعث شد که در استان بوشهر با روند افزایشی متقاضیان روبه‌رو شویم و از جمله جا‌هایی که لیوان‌های طرح دار خود را به فروش می‌رسانیم معمولا رستوران‌ها، فسفودی‌ها، کافه‌ها و غیره.. می‌باشد.

نیاز مادر ابتکار، نوآوری و خلاقیت می‌باشد / نوآوری زمینه‌ساز اشتغال‌آفرینی برای ۳۲ نفر در بوشهر شد

محمد سیادجو در پایان ضمن تشکر و قدردانی از حمایت‌های سازمان علمی پژوهشی سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر از اشتغال‌آفرینی خود گفت: بسیار از سازمان علمی پژوهشی سپاه امام صادق علیه‌السلام برای قبول کردن این طرح و حمایت‌های مالی در جهت گسترش این کار تشکر می‌کنم.
مسئولین محترم می‌توانند با حمایت‌های خود از کارآفرینان و تولیدکنندگان زمینه ایجاد شغل در جامعه را به طرز چشمگیری افزایش دهند و به مرور زمان شاهد شکوفایی اقتصادی در کشور شوند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها