خبرهای داغ:
حجت الاسلام ماندگاری عنوان کرد: شهدا با فدا کردن جان‌شان، امنیت، عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند، به همین دلیل امروز همه قشرهای مختلف مردم قدردان جانفشانی و فداکاری‌های آنها هستند و خواهند بود.
کد خبر: ۹۴۹۳۹۷۶
|
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۲

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، یادواره شهدای بهمن ماه شهرستان بوئین‌زهرا با حضور مسئولان شهرستان بوئین‌زهرا، روحانیون و خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران در مسجد جامع شهر شال برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری شهدا را رهروان حقیقی انبیاء و اولیاء الهی دانست و گفت: شهدا در حقیقت رهرو راه انبیا و اولیاء الهی بودند، آنها نگاه‌شان به دنیا مادی نبود، بلکه همواره به آخرت فکر می‌کردند.

وی افزود: شهدا دنیا را مزرعه آخرت می‌دانستند و کارهای نیک انجام می‌دادند تا بتوانند رضای الهی را کسب کنند، آنها در دنیا فهمیدند که باید با چه کسی رفیق شوند تا بتوانند در دنیا و آخرت سعادتمند شوند.

استاد حوزه و دانشگاه گفت: شهدا با بندگی خدا، خدمت کردن به خلق خدا و گره‌گشایی مشکلات مردم برای آخرت خود توشه جمع کردند تا آخرتشان را آباد کنند.

ماندگاری افزود: شهدا با فدا کردن جان‌شان، امنیت، عزت و اقتدار را برای کشور به ارمغان آوردند، به همین دلیل امروز همه قشرهای مختلف مردم قدردان جانفشانی و فداکاری‌های آنها هستند و خواهند بود.

وی گفت: امروز باید آحاد جامعه سیره و منش شهدا را الگوی خود قرار دهند و با کمک کردن به دیگران و انجام کارهای خیرخواهانه، آخرت خود را آباد کنند.

انتهای پیام۱۰۰۱

ارسال نظرات
پر بیننده ها