مسئول سازمان اردویی،راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: بیش از 7 هزار نفر در قالب کاروان‌های اردویی راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۴۴
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۳

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، عزت‌‌الله ابراهیمی مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی در جلسه ستاد هماهنگی اردوهای راهیان نور، گفت: بیش از 7 هزار نفر امسال در قالب کاروان‌های اردویی اعم از خواهر، برادر، خانواده و ... به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، تا ضمن بازدید از یادمان شهدا با آرمان‌های حضرت امام تجدیدبیعت کنند.

وی با بیان اینکه، کاروان‌های اردویی راهیان نور از 26 بهمن ماه تا دوم فروردین از آذربایجان غربی به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند، ادامه داد: در 18 مرحله اعزام صورت می‌پذیرد.

ابراهیمی به اعزام گروه‌های دانش آموزی، دانشجویی، بسیج محلات برادر و خواهر، خانواده‌های خودجوش و کاروانی اشاره کرد و بیان داشت: زمان رفت، برگشت و اقامت هر کاروان در مجموع 5 روز است.

وی بازدید زائران از یادمان‌های فتح‌المبین، شهدای عملیاتی والفجر8، شهدای علقمه، نهرخیم، شلمچه، طلاییه و هویزه را مورداشاره قرار داد و بیان کرد: همچنین نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی در مجتمع اردوگاهی شهید مهدی باکری خرمشهر اجرا می‌شود، که زائران می‌توانند از آن بازدید به عمل آورند.

ابراهیمی با بیان اینکه پیش‌بینی شده است، از این استان 7 هزار نفر در اردوهای راهیان نور جنوب کشور حضور پیدا کنند، اضافه کرد: هزینه‌ای بابت اعزام از زائران دریافت نمی‌شود، یا در صورت دریافت هم بسیار ناچیز است.

مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدای آذربایجان غربی اختتامیه اردوها را معراج شهدای اهواز عنوان کرد و گفت: برنامه‌های فرهنگی و معنوی متنوعی برای این ایام تدارک دیده شده است، که بدون‌تردید توسط مردم شهیدپرور و انقلابی مورداستقبال قرار می‌گیرد.

 

ارسال نظرات