خبرهای داغ:
مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان:

۱۳۰۰ نفر در اسدآباد زیر پوشش‌ صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان هستند

همدان-مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان گفت: ابتدای ۱۴۰۱ تا اسفندماه یک هزار و ۳۰۰ نفر در اسدآباد زیر پوشش‌ این صندوق قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۴۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حاتم شکری در دیدار با فرماندار شهرستان اسدآباد اظهار کرد: از سال ۱۳۸۴ تاکنون در شهرستان اسدآباد ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بیمه شده‌اند و ۳۵۰ نفر از مستمری بازنشستگی، ازکارافتادگی و فوت استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیمه در کاهش مهاجرت روستا به شهر و یکی از عوامل تاثیرگذار در توسعه روستا به حساب می‌آید، ادامه داد: هدف از تشکیل این صندوق هویت‌بخشی به سیمای روستا بوده است تا همه کشاورزان، روستاییان و عشایر همانند سایر مشاغل از پوشش بیمه‌های اجتماعی برخوردار باشند.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان روستاییان و عشایر استان همدان ادامه داد: از ابتدای ۱۴۰۱ تا اسفندماه یک هزار و ۳۰۰ نفر در اسدآباد زیر  پوشش‌ این صندوق قرار گرفته‌اند.

وی بیان کرد: ۳۵۰ مستمری‌بگیر شهرستان اسدآباد می‌توانند از این پس تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند.

فرماندار شهرستان اسدآباد نیز اظهار کرد: در تبیین خدمات صندوق به قشر زحمتکش کشاورزان روستاییان و عشایر از همه ظرفیت‌های ممکن در شهرستان استفاده خواهد شد چراکه توجه به بیمه نیاز امروز این قشر از جامعه است.

حسین‌علی شرکایی ادامه داد: بیمه می‌تواند به اقتصاد خانواده‌های روستایی کمک کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات