خبرهای داغ:
همدان-فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه شهید «سعید قهاری سعید» از شهدای برجسته و نمونه استان همدان است بر معرفی و الگو قرار دادن ایشان تاکید کرد.
کد خبر: ۹۴۹۴۲۵۶
|
۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سردار مظاهر مجیدی امشب در مراسم بزرگداشت سردار شهید «سعید قهاری سعید» که در حسینیه امام خمینی (ره) برگزار شد، با بیان اینکه این شهید بزرگوار از شهدای برجسته و نمونه استان همدان است بر معرفی و الگو قرار دادن ایشان تاکید و اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم در راستای معرفی ایشان که کمتر در استان حضور داشته و بیشتر در هجرت به سر می‌برد بیش از پیش تلاش کنیم به طوری که یکی از برنامه‌ها و محورهای اصلی کنگره 8 هزار شهید استان در سال آینده معرفی شهید قهاری است.

وی با بیان اینکه شهید «قهاری» حق زیادی بر گردن استان همدان دارد به مجاهدت‌ها و نقش‌آفرینی‌های این شهید بزرگوار در دوران انقلاب اشاره و بیان کرد: ایشان تمام عمر پر برکت خود را در هجرت به سر برد و شاید مقدمات مجاهدت ایشان هجرت بود که در همدان ابتدای انقلاب آن را انتخاب کرد.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان ادامه داد: شهید «قهاری» در تشکل‌های سپاه کرمانشاه و قرارگاه حمزه سیدالشهداء و در استان‌های مختلف مسئولیت مهم داشت و به خوبی نقش آفرینی کرد.

وی با اشاره به نقش شهید «قهاری سعید» در تربیت نیرو عنوان کرد: این شهید بزرگوار محوریت آموزشگاه قدس را بر عهده داشت که در طول دوران دفاع مقدس نیروهای بسیاری را آموزش داد، به طوری که بسیاری از رزمندگان استان به دست ایشان آموزش دیدند ودر دفاع مقدس شرکت کردند که بعد از آن هم ادامه یافت به طوری که شهید بشیری که در منطقه به شهادت رسید در این مجموعه آموزش دید.

سردار مجیدی با بیان اینکه توجه شهید «قهاری» به نیروهای مجموعه خود بسیار بالا بود، تاکید کرد: ایشان نیروهای خود را بسیار باور داشت و افراد را به گونه‌ای تربیت می کرد که مسئولیت‌های سنگین بر دوش بگیرند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات