فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان:

ازدواج می تواند زمینه ساز کمالات معنوی باشد

سردار شفائی گفت: باهمه ظرفیت های موجود در پی زمینه سازی مناسب برای ازدواج همکاران در این مجموعه هستیم .
کد خبر: ۹۴۹۵۰۳۴
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۲

سردار احمدشفائی، فرمانده سپاه سلمان استان سیستان وبلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: براساس آموزه های دین مبین اسلام وتاکیداتی که بزرگان دین ما از جمله امامین انقلاب دارند، ما معتقدیم ازدواج می تواند زمینه ساز کمالات معنوی باشد.

وی در ادامه با بیان اینکه در مجموعه خانواده ها،ازدواج می تواند عفت وپاکدامنی را در خانواده ها تقویت کند و در حوزه دین داری نیز ازدواج بسیار اثر گذار است، تصریح کرد: امر مقدس ازدواج آرامش بخشی بسیار ارزشمندی به همکاران می دهد و در حوزه مباحث اخلاق و احساس مسئولیت وامنیت اجتماعی و سلامت جسمانی هم به همین شکل اثرات وبرکاتی دارد.

سردار شفائی با تاکید بر اثرات مثبت ازدواج اذعان داشت: با این نگاه ما باهمه ظرفیت های موجود در پی زمینه سازی مناسب برای ازدواج همکاران در این مجموعه هستیم .

فرمانده سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در ادامه به مشوقاتی که در این زمینه سیستم مرکزی سپاه با کمک ظرفیت استان انجام داده است ،اشاره کرد و افزود: این مشوقات در جهت کمک و تسهیل در امر ازدواج و تشویق برای تشکیل زندگی ورسیدن به این آرامش معنوی همکاران بوده است.

این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود مسئله فرزندان پاسداران را عنوان کرد و اظهار داشت: ما در حوزه همکاران ،یک احساس مسئولیت دیگری هم داریم که درباره فرزندان آنهاست.

وی ادامه داد: پاسداران سالها فداکاری و مجاهدت وتلاش کردندو همه هستی خودرا در جهت اجرای رسالت و ماموریت سپاه پاسداران صرف کردند، امروز اکثر فرزندان آنها در سن ازدواج واقع شدند وبا مشکلاتی هم که در حوزه اقتصادی در کشوروجود دارد از سویی و دریافتی های آن ها هم در حدی نیست که بتوانند هزینه های فرزندان خود رو به نحو کامل و جامع دنبال کنند از سوی دیگر ، ما در حد مقدوراتی که داریم ،ان شاءالله کمک کننده هستیم تا دراین امر مقدس و رسیدن به آرامش معنوی یاریگر باشیم.

ارسال نظرات