ساری-معاون روابط عمومی سپاه کربلا از برگزاری جشنواره رسانه در راهیان نور خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۱۶
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۱

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ علی ابراهیمی گتابی معاون روابط عمومی سپاه کربلا امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با محوریت راهیان نور که با حضور سرهنگ عسگر مجیدی معاون هماهنگ کننده و مسئول ستاد راهیان نور سپاه کربلا برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه، در شش سال گذشته ف قررگاه رسانه‌ای شهید کابلی راه اندازی شده است، گفت: در دوسال کرونایی اعزام منسجم صورت نگرفت و راهیان نور به صورت گسترده نبود و بنابراین در این دوسال قرارگاه تشکیل نشده بود. اما بغیر از آن قرارگاه رسانه‌ای شهید گابلی از سال ۹۶ تشکیل و فعالیت می کرد.

خبر

سرهنگ ابراهیمی گتابی با بیان اینکه تولید هوشمندانه و توزیع هدفمند اخبار راهیان نور، مهم ترین هدف تشکیل قرارگاه رسانه ای شهید کابلی است، افزود: راهیان نور بزرگترین عملیات فرهنگی کشور محسوب می شود.

سخنگوی سپاه کربلا در ادامه با بیان اینکه خادمین رسانه ای که همه ساله در انتشار اخبار راهیان نور با قرارگاه همکاری کردند، پاسدار ارزش های انقلاب هستند، خاطرنشان کرد:هرکسی در هرلباسی  با قلم و قدم های خود برای اعتلای نظام و انقلاب تلاش کند،پاسدار انقلاب  است.

سرهنگ ابراهیمی گتابی با تاکید بر اینکه فرهنگ دفاع مقدس شاه کلید حل مسکلات کشور است ، افزود: اگر این فرهنگ درجامعه نهادینه شود، مشکلات حل خواهد شد، .

خبر

معاون روابط عمومی سپاه کربلا با تصریح بر اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه‌ که در قرارگاه شهید کابلی فعالیت میکنند، نقش مهمی در ترویج فرهنگ دفاع مقدس دارند، گفت: باید به گردشگری جنگ که گردشگری فرهنگی محسوب می‌شود، به همان اندازه گردشگری سیاحتی توجه ویژه شود.

سخنگوی سپاه کربلا در پایان سخنان خود به جشنواره رسانه در راهیان نور هم اشاره کرد و یادآور شد:در پایان راهیان نور از خبرنگاران و اصحاب رسانه که در قرارگاه رسانه‌ی شهید کابلی فعالیت می‌کنند در جشنواره رسانه ای تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها