امام جمعه یزد:

حفظ نظام اسلامی در گرو حفظ اتحاد مردم است

امام جمعه یزد گفت: بصیرت افزایی و قدردانی از ملتی که همواره در تمام سختی‌ها پای این نظام ایستادند برابر با حفظ نظام اسلامی است.
کد خبر: ۹۴۹۵۱۵۶
|
۰۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری پیش از ظهر امروز در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر استان یزد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار با بیان اینکه امام خمینی (ره) تنها با بیان یک جمله استکبار جهانی را ناامید کرد، اظهار کرد: جمله معروف امام خمینی (ره) که «من حکومت تشکیل می‌دهم» به تنهایی استکبار جهانی را ناامید کرد و دلیل اصرار امام خمینی (ره) برای تشکیل حکومت، فرصت ندادن به استکبار جهانی برای بازگرداندن شاه به کشور بود.

وی افزود: پر کردن خلاء کشور با تشکیل حکومت اسلامی یک حرکت بزرگ برای درآوردن ریشه‌های پهلوی از خاک این مملکت بود؛ حرکتی شجاعانه و مقتدرانه در مقابل تمام توطئه‌ها آمریکا که در سراسر جهان مثال‌زدنی است.

امام جمعه یزد با اشاره به استقامت امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی عنوان کرد: توکل امام راحل بر خدا و استقامت در مسیر پر از چالش انقلاب اسلامی، کلید این پیروزی است.

وی ادامه داد: امروزه برای اینکه انقلاب اسلامی را پایدار و استوار نگه داریم باید در ابتدا به خداوند منان توکل کنیم، شجاع و نترس باشیم و هیاهوی دشمنان بر ما اثر نگذارد.

ناصری با بیان اینکه شهدا و جانبازان زیادی در به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی از جان و جسم خود گذشتند، تصریح کرد: استکبار جهانی از همان ابتدای حرکت انقلاب اسلامی و شروع مسیر، با سنگ اندازی‌های خود بر آن بود این حرکت بزرگ را با شکست مواجه کند، اما از این واقعیت خبر نداشت که مردم انقلابی ایران، برای حفظ عزت و ارزش خود از هیچ تلاشی فرو گذار نیستند.

وی ادامه داد: جنگ امروز، جنگ اقتصادی و جنگ عقیدتی است و این زمان، دوره مقاومت و ایستادگی از نظر مسائل اقتصادی، عقیدتی و پایداری نسبت به اهداف و آرمان‌های انقلاب است بنابراین در این مسیر به مانند شهدای انقلاب اسلامی، باید پایداری و مقاومت داشت.

امام جمعه یزد صبر، استقامت و برنامه‌ریزی را کلید پیروزی در جنگ ترکیبی و اقتصادی دانست و بیان کرد: بصیرت افزایی و قدردانی از ملتی که همواره در تمام سختی‌ها پای این نظام ایستادند برابر با حفظ نظام اسلامی است و نباید اجازه دهیم که دشمن بین این مردم با هر عنوانی تفرقه بیندازد.

ارسال نظرات