خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه فدک صالح‌آباد شهرستان بهار خبر داد

پرداخت ۵۶ میلیون تومان وام اشتغال به همت پایگاه فدک صالح‌آباد در روستای پرلوک

همدان-فرمانده پایگاه فدک صالح‌آباد شهرستان بهار از پرداخت ۵۶ میلیون تومان وام برای اشتغال و رفع نیاز معيشتی هشت نفر در بهمن ماه سال جاری در روستای پرلوک خبر داد.
کد خبر: ۹۴۹۵۹۲۳
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۱

طاهره نوری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: با فرا رسیدن ماه شعبان فضای فعالیت‌ها و مراسمات در سطح مساجد، هيئت‌ها و پایگا‌های مقاومت‌ بسیج با شور و حال وصف ناپذیر و با حال و هوای معنوی و شاد همه جا را فرا گرفته و بسیجیان پایگاه مقاومت نیز با حضور پرشور و اجرای برنامه‌های شاد و متنوع، در برگزاری اعیاد و جشن‌های میلاد با سعادت امام حسین(ع)، حضرت ابوالفضل(ع) و امام سجاد(ع) سهیم بودند.

وی تصریح کرد: همچنین در راستای ارج نهادن به مقام شهدا و خانواده شهدا دیدار با مادر شهید «مهرانی» با حضور بسیجیان پایگاه مقاومت فدک شهرستان بهار برگزار شد.

فرمانده پایگاه فدک حوزه حضرت معصومه(س) صالح‌آباد شهرستان بهار عنوان کرد: همچنین جهادگران بسیجی در کنار انجام  فعالیت‌های فرهنگی در راستای دستگیری از نیازمندان با تاسی از اهل بیت(ع) و امامان معصوم(ع) در حرکتی جهادی اقدام به جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای کمک به نیازمندان کردند.

وی افزود: به همت بسیجیان با پس انداز در صندوق قرض الحسنه المهدی(عج) روستای پرلوک در بهمن ماه سال جاری ۵۶ میلیون تومان وام برای اشتغال و رفع نیاز معيشتي هشت نفر پرداخت شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات