خبرهای داغ:
سرپرست فرمانداری همدان خبر داد

برگزاری برنامه مسجد محور خدمت در سطح شهرستان همدان

همدان-سرپرست فرمانداری همدان گفت: برنامه مسجد محور خدمت را در سطح شهرستان همدان آغاز کردیم و باحضور در مساجد سطح شهر و‌ روستا و همچنین راه‌اندازی بخش پیگیری ویژه در فرمانداری این موارد را بررسی و اقدام می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۶۱۵۵
|
۱۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسلم مخفی در ادامه برنامه مسجد محور خدمت شهرستان همدان با حضور در جمع مردم کوی زینبیه ( مزدقینه) اظهار کرد: خدمتگزاری به مردم از آرمان‌های امام راحل، فرمایش مقام معظم رهبری و مورد تاکید ریاست جمهور در دولت سیزدهم است.

وی افزود: حضور ما در مسجد تشریفاتی نیست و‌ بر اساس منش رئیس جمهور مردمی و دولت سیزدهم، تکریم و ارتباط مستقیم با مردم هدف ما است.

سرپرست فرمانداری همدان عنوان کرد: حل برخی از مشکلات مردم نیاز به اعتبارات بسیار زیادی دارد یا در مدت زمان کوتاه قابل انجام نیست، ضمن پیگیری همه موارد اینگونه موارد را صادقانه به مردم اعلام می‌کنیم.

وی تصریح کرد: برنامه مسجد محور خدمت را در سطح شهرستان همدان آغاز کردیم و با حضور در مساجد سطح شهر و‌ روستا و همچنین راه‌اندازی بخش پیگیری ویژه در فرمانداری این موارد را بررسی و اقدام می‌کنیم.

گفتنی است، در این دیدار مردمی جابجایی تعدادی از تیرهای برق، توافق راه و شهرسازی و شهرداری با مالکان املاک واگذار شده، لوله گذاری رودخانه، اختلاف با مسکن و شهرسازی وقت در خصوص تملک زمین که پیگیری حقوقی شده و رای دارد، حق مالکان  بلوار امام، حق آبه رودخانه خاکو، مشکلات مدرسه متوسطه و نیازهای درمانی و دندانپزشکی دانش آموزان، جابجایی دور برگردان بلوار اصلی، نیاز به احداث مجتمع فرهنگی در زمین موجود و تعریض خیابان اصلی از جمله مشکلات عمومی اهالی کوی زینبیه بود که توسط امام جماعت مسجد در جمع اهالی این منطقه با حضور سرپرست فرمانداری همدان و تعدادی از مدیران شهرستان مطرح شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات