فرماندار تنگستان در دیدار با اعضای گشت رضویون روستای عالی حسینی
فرماندار تنگستان در دیدار با اعضای گشت رضویون روستای عالی حسینی گفت:گشت رضویون تنگستان در رفع مسائل و آسیب‌های اجتماعی مؤثر است.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۰۴
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۷

فرماندار تنگستان در دیدار با اعضای گشت رضویون روستای عالی حسینی گفت:گشت رضویون تنگستان در رفع مسائل و آسیب‌های اجتماعی مؤثر است.

احمد لطفی در نشست با اعضا و مجموعه گشت رضویون در روستای عالی‌حسینی ضمن اشاره به اینکه گشت رضویون کار ارزشمندی است که توسط جوانان صورت می‌گیرد، اظهار داشت: جوانان  بسیجی عضو گشت رضویون با تعامل با نیروهای نظامی و دستگاه قضا، برای کمک به جلوگیری از مسائل و مشکلات مختلف شهر و روستا اقدام می‌کنند.

فرماندار تنگستان بیان کرد: دشمن روز به روز دسیسه‌های خود را در حوزه اجتماعی، بیشتر و با برنامه‌تر انجام می‌دهد که نمونه آن را می‌توان در اغتشاشات اخیر در سطح کشور با شعارهای تحریک کننده اشاره کرد.

لطفی خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که در سطح روستاها زیاد اتفاق می‌افتد، سرقت کابل است که با قطعی برق و تلفن خانواده‌ها همراه می‌شود و اخیراً گشت رضویون در جلوگیری از سرقت در سطح روستاها بسیار مؤثر عمل کرده است.

مقام عالی دولت در تنگستان یادآور شد: روستای عالی‌حسینی به عنوان نماد یک روستای مهم در سطح شهرستان و استان محسوب شده که توانسته هم در پیشرفت و توسعه فیزیکی روستا و هم توسعه انسانی موفق عمل کند، به طوری که خیلی از مسؤلین شهرستان و استان از همین روستا تربیت شده‌اند.

 

فرماندار تنگستان ازفرماندهان واعضای  پایگاه‌های مقاومت بسیج، واهالی روستای عالی‌حسینی که در گشت رضویون همکاری داشته و ایفای نقش دارند، تشکر کرد.

احمد لطفی با بیان اینکه به لطف جمهوری اسلامی ایران، بخش مدیریت طوری در این نظام طراحی شده که همه مردم نقش مستقیمی در اداره کشور دارند، افزود: در سطح یک شهرستان، از کوچک‌ترین مسئول در سطح روستا که به عنوان دهیار شناخته می‌شود، تا سطح اول شهرستان که فرماندار باشد، همه این مسؤلین را مردم انتخاب می‌کنند.

وی درپایان ضمن درخواست از دهیار روستا برای کمک به برنامه‌ها و گشت‌های مجموعه گشت رضویون بسیج از مجموعه سپاه امام علی (ع) تنگستان، ازفرماندهان واعضای  پایگاه‌های مقاومت بسیج، واهالی روستای عالی‌حسینی که با اعضای گشت رضویون همکاری داشته و ایفای نقش دارند، تشکر کرد.

انتهای پیام/

.

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها