خبرهای داغ:
حجت‌الاسلام حسنی:

نقش روابط عمومی نقشی مستمر است

 همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج همدان گفت: نقش روابط عمومی نقشی مستمر است، روابط عمومی اقدامات سازمان را تجزیه و تحلیل می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۶۳۱۲
|
۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام علی حسنی در جمع مدیران روابط عمومی حوزه‌های مقاومت ناحیه بسیج همدان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و با تاکید بر بهره‌گیری از ماه شعبان برای ورود به ماه رحمت الهی، اظهار کرد: همه شما به نقش روابط عمومی آگاه هستید که نتیجه آن آگاهی بخشی، تغییر در نوع اعتقاد، نگرش‌ها و رفتارها هم در درون سازمان و هم برون سازمان است.

وی با بیان اینکه در کار شما تبلیغات هم یک طرف قضیه است، افزود: فرق روابط عمومی با تبلیغات این است که تبلیغات یک طرفه است و فقط سود سازمان را مد نظر دارد اما روابط عمومی به دنبال سود دو طرفه است، تبلیغات می‌خواهد در مدت زمان کم به نتیجه برسد در حالی که روابط عمومی برای دراز مدت برنامه‌ریزی می‌کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج همدان ادامه داد: در تبلیغات، هزینه‌های بالا مورد نیاز است در حالی که در روابط عمومی از چنین هزینه‌هایی خبری نیست، روابط عمومی تلاش بر برقراری تعامل مطلوب بین سازمان‌ها و افراد به نفع سازمان دارد.

وی هدف از برگزاری این جلسه را ضرورت حضور قدرتمند روابط عمومی در مجموعه دانست و گفت: نقش روابط عمومی نقشی مستمر است، روابط عمومی اقدامات سازمان را تجزیه و تحلیل می‌کند، اقداماتی را که در تعارض با منافع عام و عقاید سازمان است، می‌بیند.

حسنی تصریح کرد: در روابط عمومی نقش ما، نقش مشاور است که در مناسبات انسانی سازمان با بیرون سازمان، نقش ایفا می‌کند که این نقش با انجام چند مهم خود را نشان می‌دهد که نقش اصلی روابط عمومی همین است.

وی گفت: مطلع کردن و خبر دادن، ترغیب و تشویق، ترویج و تبلیغ، انجام تحقیقات اجتماعی و هماهنگی عوامل مورد نیاز سازمان و برقراری ارتباط با افراد و سازمان‌ها مهم‌ترین نقش روابط عمومی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه مقاومت بسیج همدان در پایان گفت: مهمترین اقدام جهادی شما همان انعکاس به موقع اخبار به صورت دقیق جامع و کامل است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات