از صبح امروز آغاز شد؛

رزمایش سراسری «میثاق با یاوران ولایت ۲» در مازندران / دیداری تازه با الگو‌های زنده جامعه

ساری-رزمایش سراسری «میثاق با یاوران ولایت ۲ » با محوریت دیدار با جانبازان و آزادگان از امروز همزمان در تمامی شهرهای مازندران برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۳۷
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، ویژه برنامه و آئین تجلیل و قدردانی از جانبازان سرافراز قطع نخاعی امروز صبح همزمان در سراسر شهر‌های استان در حال برگزار شدن است.

سرهنگ مهرداد ابراهیم پور در حاشیه این رزمایش در گفتگو با خبرنگار بسیج در نوشهر، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام)، گفت: این برنامه به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه حضرت ابوالفضل (سلام الله) و روز جانباز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نوشهر افزود: با گروه بندی‌های انجام شده، مسئولان شهرستان برای عرض ادب و احترام به دیدار الگو‌های زنده جامعه خواهند رفت.

سرهنگ ابراهیم پور در ادامه از دیدار با ۵۳ جانباز و آزاده در این رزمایش خبر داد و گفت: این دیدار‌ها از امروز آغاز و در طول هفته توسط بنیاد شهید شهرستان، سپاه و دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد گرفت.

گفتنی است، مرحله اول این رزمایش همزمان با هفته دفاع مقدس در قالب دیدار، سرکشی و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدای استان در شهر‌های مازندران برگزار شده بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها