فرمانده سپاه نوشهر در گفتگو با بسیج خبرداد:

دیدار و سرکشی از ۵۳ آزاده و جانباز در نوشهر

ساری-فرمانده سپاه نوشهر از دیدار با ۵۳ جانباز و آزاده در رزمایش میثاق با یاوران ولایت ۲ خبر داد و گفت: این دیدار‌ها از امروز آغاز و در طول هفته توسط بنیاد شهید شهرستان، سپاه و دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد گرفت.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۴۱
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۹

دیدار و سرکشی از ۵۳ جانباز و آزاده در نوشهر

خبرگزاری بسیج؛سرهنگ مهرداد ابراهیم پور در حاشیه رزمایش میثاق با یاوران ولایت 2 در گفتگو با خبرنگار بسیج در نوشهر، ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (علیه السلام)، گفت: این برنامه به مناسبت اعیاد شعبانیه به ویژه حضرت ابوالفضل (سلام الله) و روز جانباز برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نوشهر افزود: با گروه بندی‌های انجام شده، مسئولان شهرستان برای عرض ادب و احترام به دیدار الگو‌های زنده جامعه خواهند رفت.

سرهنگ ابراهیم پور در ادامه از دیدار با ۵۳ جانباز و آزاده در این رزمایش خبر داد و گفت: این دیدار‌ها از امروز آغاز و در طول هفته توسط بنیاد شهید شهرستان، سپاه و دستگاه‌های اجرایی انجام خواهد گرفت.

به گزارش بسیج، در ابتدای این رزمایش، مسئولان  با حضور در گلزار شهدای نوشهر ضمن ادای احترام و عطر افشانی مزار شهیدان، طی گروه های یازده گانه سازماندهی و جهت دیدار از ۵۳ آزاده و جانباز بالای پنجاه درصد شهرستان اعزام شدند. 

دیدار و سرکشی از ۵۳ جانباز و آزاده در نوشهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها