ساری- فرمانده سپاه کربلا از دیدار و سرکشی از یک هزار و ۲۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد در استان خبر داد و گفت: این برنامه در قالب رزمایش سراسری و با ظرفیت نهاد ها انجام می شود.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۲۵
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۳

یک هزار و ۲۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد در قالب رزمایش میثاق با ولایت ۲ تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی در قالب رزمایش سپاس  و میثاق با یاوران ولایت ۲ پیش از ظهر امروز با حضور سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا، سردار عبدالله ملکی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان و سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران در هتل میزبان بابلسر و همزمان در سراسر مازندران برگزار شد.

 سردار  سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت علی اکبر(علیه السلام) و روز جوان، از دیدار و سرکشی از یک هزار و ۲۸۰ جانباز بالای ۵۰ درصد در استان خبر داد و گفت: این برنامه در قالب رزمایش سراسری و با ظرفیت نهاد‌ها انجام می‌شود.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه جانبازان شایسته ترین، بهترین، باارزش‌ترین و گرانبهاترین یادگاران دفاع مقدس هستند، افزود: باید الگو‌های زنده جامعهرا به نسل جدید و آینده ساز انقلاب معرفی کرد.

سردار مسلمی در ادامه به صبرو استقامت خانواده‌های جانبازان اشاره و اضافه کرد: همسران جانبازان پرستاران گمنام هستند که از آن‌ها یاد نمی‌شود.

فرمانده سپاه کربلا در این باره افزود: همسران جانبازان، خودشان جانبازانی هستند که هیچ درصدی نمی‌گیرند و ایثارگرانه به جانبازان ما کمک می‌کنند.

سردار مسلمی تاکید کرد: دیدار با جانبازن و تجلیل از مقام شامخ شهدای زنده تکلیف و وظیفه همه مسئولان است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها