مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران:

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در حال مردمی شدن است

ساری-کهنسال با اشاره به اینکه در مازندران اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در حال مردمی شدن است ، افزود: در این زمینه حرکت‌های خوبی انجام شد و تکریم از اسطوره‌های دفاع مقدس را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۲۸
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۹

اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در حال مردمی شدن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران ،سعید کهنسال مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران پیش از ظهر امروز در مراسم تجلیل از جانبازان قطع نخاعی که با حضور سید محمود حسینی‌پور استاندار مازندران و  سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا در هتل میزبان بابلسر برگزار شدف ضمن  تبریک میلاد حضرت علی اکبر (علیه السلام) و روز جوان ، جانبازان را سنبل عینی مظهر شهادت خواند و گفت: از ایثار و همراهی همدلانه همسران با جانبازان قدردانی می‌کنیم.

کهنسال با اشاره به اینکه  در مازندران اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در حال  مردمی شدن است ، افزود: در این زمینه حرکت‌های خوبی انجام شد و تکریم از اسطوره‌های دفاع مقدس را وظیفه ذاتی خود می‌دانیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران ادامه داد: این برنامه‌ها برای به آرامش رسیدن و تجدید قوا است و جانبازان اسطوره‌های این مرز و بوم و تداعی کننده چهره شهدا برای جوانان هستند.

به گفته کهنسال  این برنامه تلفیقی از نگاه استانی است که در راس آن استاندار مازندران است و این چهارمین دیدار استاندار با جانبازان در سال جاری است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها