خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گتوند :

بارزترین ویژگی حضرت علی اکبر (ع) ولایت پذیری بود

سرهنگ پاسدار علی جعفری گفت: مهم ترین ویژگی حضرت علی اکبر (ع)ولایت پذیری بود و این موضوع می تواند الگویی برای نسل جوان باشد.
کد خبر: ۹۴۹۶۵۵۶
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۱

سرهنگ پاسدار علی جعفری در گفتگو با خبرنگار بسیج ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت با سعادت حضرت علی اکبر علیه السلام و روز جوان، اظهار داشت: مهم‌ترین ویژگی فرزند ارشد امام حسین (ع) ولایت پذیری ایشان است که به پدر خود به عنوان، ولی نگاه می‌کردند.

 

او با بیان اینکه هرگونه موفقیت ایشان به دلیل تبعیت از، ولی زمان خود بود، بیان داشت: در دوران وانفسای کنونی این رفتار نیکو‌ی حضرت علی اکبر (ع) باید الگو‌ی نسل جوان شود به این معنا که برای قرار گرفتن در صراط مستقیم باید تابع، ولی فقیه زمان خود باشیم.

 

علی جعفری بیان داشت: اگر جوانان ما خط مشی سیاسی وفکری خود را از ولایت فقیه بگیرند و در ابعاد مختلف پیرو راه ولایت باشند، هیچ گاه دچار انحراف نخواهند شد، همانطور که در زمان دفاع مقدس نیز رزمندگان اسلام با پیروی از رهنمود ها‌ی امام خمینی (ره) به پیروزی رسیدند.

 

او ادامه داد: جنگ را جوانان اداره کردند، سازندگی را جوان‌ها پیش بردند، خلاقیت را جوانان رقم زدند، چرخه آموزش و پرورش را جوانان دارند اداره می‌کنند، چرخه بهداشت و درمان نیز در دست توانای جوانان است.

 

جعفری در پایان با اشاره به اینکه جوانان هدف دشمن در جنگ نرم هستند، تصریح کرد: امروزه این جوانان پرتوان، خودساخته و انقلابی مورد هدف دشمن قرار گرفته اند هم دینشان، هم ایمان و هم اعتقاد، توان و هم امیدواری آن‌ها نسبت به انقلاب اسلامی هدف قرار گرفته است

ارسال نظرات
پر بیننده ها