اختتامیه مسابقات فوتسال در آمل برگزار شد

ساری- با حضور مسئولان بسیج جامعه پزشکی ، تربیت بدنی سپاه و نظام پرستاری، مراسم اختتامیه مسابقات فوتسال دهه فجر انقلاب ویژه ادارات و نهاد های آمل برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۶۶۹۴
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، این دوره از مسابقات باحضور ۱۵ تیم که به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی با میزبانی کانون امدادگران بیمارستان هفده شهریور از حوزه بسیج جامعه پزشکی و سلامت و همکاری تربیت بدنی سپاه آمل از تاریخ ۱۲ بهمن تا ۱۱ اسفند با ۳۹ بازی در سه گروه برگزارشد تیم‌های فوتسال کانون وکلای آمل، بیمارستان امام خمینی ره نور و و اداره برق حوزه شرق به رتبه‌های اول تا سوم دست پیدا کردند.

 عباس اقوامی مدیر بسیج جامعه پزشکی وسلامت سپاه آمل در مراسم اختتامیه با تشکر از هماهنگی کانون مقاومت بسیج امدادگران ومدیریت اجرایی مسابقات برادر بسیجی مهندس بهروز غلامی و تربیت بدنی سپاه در راستای برگزاری این مسابقات، خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم بمنظور حفظ وانسجام، برگزاری این گونه مسابقات را با همکاری کانون‌های بسیج در رشته‌های دیگر نیز ادامه دهیم.

 اقوامی با تاکید بر اینکه ورزش در کلام رهبر معظم انقلاب به عنوان بزرگترین معروف بیان شده است، ادامه داد: همه باید تلاش کنیم تا افراد جامعه را به ورزش کردن تشویق و تشجیع کنیم تا هم از بروز هرگونه آسیب اجتماعی جلوگیری کرده و هم انرژی‌های درونی را نیز تخلیه کنیم.

درپایان از نفرات تیم‌های برتر، بهترین گلزن و بهترین دروازبان با اهداء لوح وهدایایی تجلیل وجام این مسابقات به تیم‌های منتخب اهداء شد.

لازم به ذکر است برگزاری مسابقات فوتسال جام رمضان ویژه ادارات و نهاد ها‌ی آمل در برنامه ریزی تربیت بدنی بسیج جامعه پزشکی وسلامت برای فروردین سال جدید قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار