خبرهای داغ:
سردار آتانی عنوان کرد: دشمن هر روز خود را با تفکر سلطه بر خاورمیانه جدید محصور می‌کند و به واسطه ترس از شما جوانان غیور ایرانی، رو به نابودی است و بی شک پرچمداران این میدان بزرگ مبارزه با دشمنان خدا، پرچمداران عزت و پیشرفت ایران اسلامی، شما جوانان هستید.
کد خبر: ۹۴۹۶۷۱۹
|
۱۳ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۷

قزوین_ به گزارش خبرنگار بسیج، عصر امروز جشن زادروز حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان با حضور سردار رستمعلی رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین و فرزندان جوان پاسداران سپاه استان قزوین در سالن اجتماعات لاله برگزار شد.

سردار آتانی در این مراسم ضمن تبریک اعیاد بزرگ شعبانیه و روز جوان و با اشاره به حضور جوانان در برهه های انقلاب و دوران دفاع مقدس بیان کرد: آن روزها انبوهی از شهیدان که در کسوت دانش آموز بودند، شهیدان جوان دانشجو که آن روزها پا به عرصه میدان دفاع از ملت بزرگ ایران نهادند و خوش درخشیدند، سربازان و پاسداران این مرز و بوم بودند.

وی گفت: مناسبت ها بهانه ای است تا یکبار دیگر خودمان را در بستر آن مناسبت نگاه کنیم. مثل تابلو و زیبایی های رنگارنگی است که توقف می کنیم تا هم آن زیبایی را ببینیم و هم خودمان را با آن زیبایی تطبیق می دهیم. امروز روز میلاد جوانی است که سیما و بیان و حرکاتش او را به نقطه بلند آرمانش نشان می دهد و او را به شبیه ترین فرد به پیامبر(ص) تشبیه می کند. تابلوی آرمان و آرزوهای خود را در او می بیند

فرمانده ارشد نظامی استان یادآور شد: امروز جامعه ما، شما جوانان را در سیمای آرمان های خود می بیند و پدران و مادران شما، رهبران نظام و دغدغه مندان کشور شما را در تابلوی آرمان های خود می بینند. بسیاری از قله ها و مردان و مادران و جامعه شما مانده اما شما امیدهای جامعه و پدران و مادران جامعه هستید که آنها را به آرزوهایشان می رسانید. شما همان نگاه والدین به قله های موفقیت هستید.

سردار آتانی اظهار کرد: کسی که بیش از ۷۰ سال پیشقراول ملت است و در تمام حوادث جزو نفرات اول ملت است و جزو شاگردان ممتاز امام(ره) است، در اولین ساعات پیروزی نظام مقدس جمهوری اسلامی پست های متفاوتی تجربه کسب کرده، فرماندهی جنگ های نامنظم و عضو شورای عالی دفاع، ریاست جمهوری، امام جمعه تهران، رهبر نظام مقدس مشهوری اسلامی را تجربه کرده، چهل ساله انقلاب را این گونه روایت می‌کند؛ فرزندانم؛ چله دوم انقلاب آسانتر از چله اول انقلاب است. راه های باقیمانده ما آسان تر از راه های رفته است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین عنوان کرد: این یک شعار و خیال نیست. مردی است که هفتاد سال در خط اول تمام حوادث بوده و تمام این راه ها را تجربه کرده است و این تجربیات را به شما فرزندان خود انتقال می دهد. در همایش فرماندهان سپاه در سال ۱۳۹۸ حاج قاسم سلیمانی عزیز اینگونه بیان کرد که؛ من از قله سپاه آمده ام. راه های رسیدن به این قله را مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم به شما جوانان گفت. این اولین بار نیست که رهبر انقلاب به جوانان اعتماد می کند. او به جوانان ایمان دارد و مسوولیت های حساس جامعه را به دوش جوانان گذاشته است.

وی افزود: زمانی که جنگ شروع شد کسانی را که به صورت انفرادی از سوی مقام معظم رهبری به فرماندهان جنگ معرفی شدند از این جنس جوانان است. یکی از این جوانان، سرلشکر شهید حسن باقری است. تشخیص و واگذاری مسوولیت به جوانان، از سوی رهبر انقلاب، بی خطاست. شهید باقری دشمن شناس حقیقی بود. او برای عملیات و کار میدانی و تصمیم حقیقی صحنه نبرد، یک جوان مبتکر و فرمانده مقتدر بود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تصریح کرد: باور رهبران به شما جوانان از این جنس است و این صحنه نبرد، امروز پیش روی شماست. شما بروید دشمن، نقاط قوت و نقاط ضعف دشمن را کشف کنید. در قرارگاه حسین بن علی(ع) قاسم سلیمانی، طرح ریزی کنید که چطور می شود این دشمن را از پای درآورد. شما جوانان، حقیقت امروز تاریخ شوید تا نوادگان شما در آینده مثل حسن باقری صحبت کنند.

سردار آتانی اضافه کرد: این دشمن در طرح ریزی نظامی، تعیین راهبرد، در تعیین زمین نبرد و نوع تعیین تجهیزاتش یک هدف دارد و آن دسترسی به نقطه اقتدار ماست. دشمن احمق است اما در حماقت هوش به کار می برد و در پی از بین بردن اقتدار ماست که اقتدا ما جوانان ما هستند. این میدان ۴۴ ساله نبرد نشان داد که او از کجا عصبانی است. هر جا که شما جوانان حضور داشتید مرکز عصبانیت دشمن است.

وی یادآور شد: در دانش هسته ای همزمان با ما پاکستان و هند و کشورهای همسایه آمریکا داشتند اما چرا این دانش این کشورها را خطری برای جامعه بشری نمی دانستند؟ به این دلیل که این دانش درست است که در کشورهای دیگر تولید می شود اما اختیار آن با آمریکاست. اما در ایران این دانش در دست خودمان بود و همین استقلال در عمل برای آمریکا غیرقابل تحمل است.

فرمانده ارشد نظامی استان در پایان تصریح کرد: دشمن هر روز خود را با تفکر سلطه بر خاورمیانه جدید محصور می‌کند و به واسطه ترس از شما جوانان غیور ایرانی، رو به نابودی است و این وعده الهی است و بی شک پرچمداران این میدان بزرگ مبارزه با دشمنان خدا، پرچمداران عزت و پیشرفت ایران اسلامی، شما جوانان هستید. 

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها