خبرهای داغ:

اردوهای راهیان‌نور بهترین فرصت برای بازخوانی ارزش‌های انقلاب است

امام‌جمعه تکاب گفت: اردوهای زیارتی راهیان نور بهترین فرصت است که باید از آن برای بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی حداکثر استفاده را به عمل آوریم.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۴۴
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام مصطفی کوهی، امام‌جمعه تکاب، امروز 14 اسفند در آیین بدرقه زائران مناطق عملیاتی جنوب کشورکه با حضور علیرضا سرتیپی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب برگزار شد، گفت: اردوهای زیارتی راهیان نور یک فرصت مغتنم است که باید از آن درراستای بازخوانی ارزش‌های انقلاب اسلامی حداکثر استفاده را بکنیم.

وی با بیان اینکه رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ثابت کردند از حرف تا عمل فاصله زیادی نیست، به شرط آنکه مرد عمل باشیم و به وعده‌های‌مان بخواهیم جامه عمل بپوشانیم، گفت: امروز هرکس به سهم خود باید جامه رزم بپوشد و درراستای رفع مشکلات کشور به ویژه در حوزه اقتصادی تلاش کند.

علیرضا سرتیپی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب، در ادامه این آیین گفت: کاروان در استعداد ۴۵ نفر از بسیجیان این شهرستان به جنوب اعزام می‌‌شوند تا از مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید کنند.

سرتیپی افزود: بسیجیان اعزامی در مدت ۶ روز از مناطق عملیاتی فکه ، طلائیه ، چذابه نهر خین، علقمه، معراج شهدای اهواز و دوکوهه بازدید خواهند کرد.

ارسال نظرات