خبرهای داغ:

نیمه‌شعبان فرصتی برای تجدیدقوا درراستای خدمت به اسلام است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: عید سعید نیمه‌شعبان یک فرصت ارزشمند است، که خودمان را از نظر روحی و جسمی برای خدمت به دین مبین اسلام آماده کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۵۰
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، امروز 14 اسفند در آیین تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه، که در سالن آمفی‌تئاتر کانون جوانان بسیج ارومیه برگزار شد، گفت: اعیاد دینی به ویژه نیمه‌شعبان یک فرصت ارزشمند است، تا خودمان را از نظر جسمی و روحی برای خدمت به اسلام بیش‌ازپیش آماده کنیم.

وی با بیان اینکه با ولادت مسعود حضرت ولیعصر(عج) جهان از نور وجودشان، روشن و منور شده است، ادامه داد: هیچ شبی با برکت‌تر از این شب بزرگ نیست، هیچ عیدی برای شیعیان، مانند این عید سعید نیست.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان غربی، نیمه‌شعبان را روز ولادت نور و شکوفایی امیدها دانست، گفت: نیمه شعبان، عید انتظار، عید نور، عید نهضت و آماده‌شدن برای جهاد بیشتر و مقاومت‌های سخت‌تر است.

فیاضی جشن و چراغانی این روز به نوعی اعلان نشاط، آگاهی، روشنی ضمیر، توجّه منتظران و نمایش شادمانی‌ها و زوال تاریکی‌ها در جامعه جهانی اسلام دانست و گفت: جشن‌ها و مراسم‌ها با شکوه هرچه‌تمام‌تر در کشور برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه باید در زمره منتظران واقعی قرار گیریم، گفت: کسی که منتظر است، باید به‌سوی آن رستاخیز عظیم و بی‌مانند قدم بردارد، برای آن روز مهم آماده شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار