خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: همه وظیفه داریم در مورد توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب روشنگری کنیم.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۷۲
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۹

 به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی، در مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، با اشاره به اقتدار روزافزون ایران اسلامی در دنیا، گفت: اقتدار ایران اسلامی در حالی دشمنان را نگران کرده که هنوز خیلی از توان نظامی و تجهیزاتی ما رونمایی نشده است.

وی با بیان اینکه ما برای دشمنانمان غیرقابل تحمل شده‌ایم، لذا آنها از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید، تاکید کرد: اینکه امروز کشوری مثل روسیه نگاهی به تجهیزات نظامی ما داشته باشد، نشان از اوج اقتدار ما دارد.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم (ص) استان کرمانشاه ادامه داد: امروز بدون تعارف بیشترین امنیت در مسیر خلیج فارس را کشتی‌هایی دارند که پرچم ایران را داشته و حتی برخی از کشورهای دیگر هم با پرچم ایران در آب‌های خلیج فارس تردد می‌کنند، زیرا ما در جنگ نفتکش‌ها برتری خود را در خلیج‌فارس به همگان ثابت کرده‌ایم.

ریحانی با بیان اینکه ایران اسلامی تهدید جدی برای اسرائیل است، گفت: ایران اسلامی دیدگاه خود را در لفافه نمی‌گذارد و به صراحت اعلام کرده مقابل زیاده خواهی اسرائیل می‌ایستد  و همین دشمن را ترسانده است.

دشمنان از ماجرای مرگ مهسا سوء استفاده کردند تا به اهداف خود برسند 

ریحانی اشاره‌ای هم به ناآرامی‌های اخیر کشور داشت و گفت: دشمنان در جریان اغتشاشات ماه‌های گذشته تلاش کردند به بهانه حجاب به نظام ضربه بزنند، اما به یاری خداوند علی‌رغم خسارت‌های زیادی که در حوزه های مختلف به کشور وارد کردند، اما با بصیرت مردم نتوانستند به اهدافشان برسند.

وی افزود: دشمنان از ماجرای مرگ مهسا سوء استفاده کردند تا به اهداف خود برای نابودی اسلام و انقلاب برسند و تلاش کردند تا با درگیر کردن پلیس و خانواده‌ها، علاوه بر اینکه پلیس را از مسئولیت اصلی خود بازدارند، خانواده‌ها را هم مقابل پلیس قرار دهند.

وی با بیان اینکه مردم پای نظام ایستاده‌اند، تاکید کرد: اگرچه ممکن است مردم به برخی مسئولین و عملکرد آنها اعتراض و انتقاد داشته باشند، اما این باعث نمی شود از اسلام و انقلاب دست بکشند.

وی اشاره‌ای هم به بصیرت و دشمن شناسی مردم داشت و گفت: انصافا مردم ولایی ایران اسلامی چه در راهپیمایی ۱۳ آبان و چه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند به هیچ قیمتی دست از اسلام و انقلاب بر نمی‌دارند.

ریحانی در ادامه با بیان اینکه همه وظیفه داریم در مورد توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب روشنگری کنیم، از اساتید دانشگاه خواست تا عقبه کشور را مطالعه کرده و اطلاعات درست در مورد دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دانشجویان بدهند.

سردار ریحانی اشاره‌ای هم به ولنگاری فضای مجازی در کشور داشت و گفت: در هیچ جای دنیا به اندازه کشور ما فضای مجازی باز نیست که هر کس به راحتی بتواند ادعاهای دروغ خود را رسانه‌ای کرده و هیچ برخوردی را هم نبیند.

وی سپس  با اشاره به مسمومیت‌های اخیر دانش آموزان برخی از مدارس، گفت: یقینا ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان دست‌های پشت پرده‌ای دارد و نمی‌توان منکر تلاش دشمنان برای ایجاد فضای ترس و جنگ روانی با هدف به تعطیلی کشاندن مدارس شد. 

سردار ریحانی با بیان اینکه در ماجرای مسمومیت سریالی دانش‌آموزان فصل جدیدی از اقدامات دشمنان اسلام و انقلاب برای ضربه زدن به نظام استارت خورده، گفت: در این ۴۳ ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره تلاش کرده‌اند با ایجاد فضای ترس و اضطراب به توطئه‌های خود برای نابودی اسلام و انقلاب برسند و این بار هم از همین ترفند برای رسیدن به اهداف خود استفاده  کرده‌اند.

ارسال نظرات