خبرهای داغ:

تلاش دشمنان برای آسیب به اسلام و انقلاب ادامه دارد

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ما برای دشمنانمان غیرقابل تحمل شده‌ایم، لذا آنها از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب دست نخواهند کشید.
کد خبر: ۹۴۹۶۹۷۵
|
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی روز یکشنبه مجمع عالی سالیانه سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه افزود: اقتدار ایران اسلامی در حالی دشمنان را نگران کرده که هنوز خیلی از توان نظامی و تجهیزاتی ما رونمایی نشده است.

وی اضافه کرد: ایران اسلامی تهدید جدی برای اسراییل است، ایران اسلامی دیدگاه خود را در لفافه نمی‌گذارد و به صراحت اعلام کرده مقابل زیاده خواهی رژیم صهیونیستی می‌ایستد و همین دشمن را ترسانده است.

فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه یادآور شد: دشمنان در جریان اغتشاشات ماه‌های گذشته تلاش کردند به بهانه حجاب به نظام ضربه بزنند، اما به یاری خداوند علی‌رغم خسارت‌های زیادی که در حوزه های مختلف به کشور وارد کردند اما با بصیرت مردم نتوانستند به اهدافشان برسند.

وی اظهار داشت: دشمنان از ماجرای مرگ مهسا امینی سوء استفاده کردند تا به اهداف خود برای نابودی اسلام و انقلاب برسند و تلاش کردند تا با درگیر کردن پلیس و خانواده‌ها، علاوه بر اینکه پلیس را از مسئولیت اصلی خود بازدارند، خانواده‌ها را هم مقابل پلیس قرار دهند.

سردار ریحانی گفت: اگرچه ممکن است مردم به برخی مسئولین و عملکرد آنها اعتراض و انتقاد داشته باشند، اما این باعث نمی شود از اسلام و انقلاب دست بکشند.

وی افزود: انصافا مردم ولایی ایران اسلامی چه در راهپیمایی ۱۳ آبان و چه در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال سنگ تمام گذاشتند و بار دیگر به دشمنان اسلام و انقلاب ثابت کردند به هیچ قیمتی دست از اسلام و انقلاب بر نمی‌دارند.

فرمانده سپاه نبی اکرم کرمانشاه عنوان کرد: همه وظیفه داریم در مورد توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب روشنگری کنیم، از اساتید دانشگاه می خواهیم تا تاریخ کشور را مطالعه کرده و اطلاعات درست در مورد دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی به دانشجویان بدهند.

وی تصریح کرد: در این ۴۳ ساله بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دشمنان همواره تلاش کرده‌اند با ایجاد فضای ترس و اضطراب به توطئه‌های خود برای نابودی اسلام و انقلاب برسند و این بار هم از همین ترفند برای رسیدن به اهداف خود استفاده خواهند کرد.

سردار ریحانی گفت: اما ملت ما با بصیرت کامل و با تمام توان در برابر این توطئه ها خواهد ایستاد و همچون همیشه ما با اقتدار پیروز میدان خواهیم بود.
وی همچنین افزود: زحمات و مجاهدت های مسئولان و کادر بهداشت ودرمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در چند سال گذشته بسیار قابل توجه و ارزشمند است و این ایثارگری ها و فداکاری ها به طور قطع در تاریخ این کشور ثبت خواهد شد.

ارسال نظرات