خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: حوزه اطلاع رسانی فقط وظیفه رسانه نیست بلکه رسانه باید دشمن شناس باشد‍.
کد خبر: ۹۴۹۷۰۸۰
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۹

رسانه باید دشمن شناس باشد‍/در سپاه و بسیج، خود را سد بلای مردم می‌دانیم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، سردار حسین معروفی معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین در اختتامیه هشتمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر، طی سخنانی اظهار داشت:  حوزه اطلاع رسانی فقط وظیفه رسانه نیست بلکه رسانه باید دشمن شناس باشد‍


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: وظیفه رسانه‌ها فقط در حوزه اطلاع رسانی نیست بلکه باید دشمن شناسی و هدف گذاری دشمن باید سرلوحه فعالیت‌های رسانه‌ها باشد

وی افزود: در اغتشاشات اخیر، امپراطوری رسانه‌ای دشمن با تمام توان خود به میدان آمد تا نظام را منکوب کند، اما مانند عملیات والفجر هشت که در ناباوری دشمن را شکست دادیم در این اغتشاشات هم ملت ایران دشمن را پس زد.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: ما در سپاه و بسیج نگاه سیاسی کاری نداریم و خود را سد بلای ملت ایران میدانیم.

سردار معروفی با بیان اینکه سپاه و بسیج تکیه گاه مردم هستند و خود را فدایی مثلث مردم ،انقلاب و ولایت می داند، ادامه داد:  نقش رسانه به خوبی در برخی برهه ها مثل سیل گلستان در اسفند۹۷و جهاد آبرسانی به شهرها و روستاها را شاهد بودیم.

وی مطرح کرد: دشمن با عملیات روانی گسترده در فضای مجازی تمام توان خود را به کار گرفته اراده و ارادت و تمایلات و رفتار و شجاعت مردم ما را از بین ببرد. دشمن در اغتشاشات اخیر، اشتباه تاریخی کرد و حال که متوجه آن شده است هم اکنون با حالت سینه خیز دارد به سمت احیای برجام می رود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفی همچنین با اشاره به مکتب سلیمانی، خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی را نباید فقط با خاطره گویی زنده نگه داریم بلکه باید به سردار از دید مکتب سلیمانی نگریست. سردار سلیمانی فقط شهید مدافع حرم نیست بلکه ایشان بسترساز تمدن اسلامی است.

سردار معروفی افزود:  اوج هنرنمایی نظام ولایی این است که یک سرباز تبدیل به یک مکتب می شود. در موقوفه نامه باقیمانده ازشهید سلیمانی برای حسینیه کرمان ،سردار قید کرده در کنار محب اهل بیت علیهم السلام باید محب حضرت امام خمینی و رهبر انقلاب هم بود.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها