خبرهای داغ:
رییس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

شهدا حق حیات بر گردن همه ما دارند

یادواره سرداران و ۱۳۲۰ شهید یگان ویژه فراجا و پاسداشت ۵۹ شهید یگان ویژه استان فارس در شیراز برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۱۶
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۶

به گزارش خبرنگار بسیج از شیراز، یادواره سرداران و ۱۳۲۰ شهید یگان ویژه فراجا و پاسداشت ۵۹ شهید یگان ویژه استان فارس در شیراز برگزار شد.

حجت‌الاسلام ترابی‌پور، رییس عقیدتی سیاسی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در ارین یادواره، با اشاره به مقام والای شهدا در قیامت، اظهار داشت: وقتی انسان به مقام قرب الهی می رسد، به فرموده پیامبر اکرم(ص)، بالاتر از آن، خیر و نیکی وجود ندارد.

وی با تاکید بر اینکه شهدا حق حیات بر گردن همه ما دارند، ادامه داد: شهادت، تزریق حیات به پیکر اجتماع است؛ چرا که اگر شهادت نبود، امروز قطعا این عزت و ازادی و امنیت را در ایران اسلامی نداشتیم.

حجت الاسلام ترابی با اشاره به لقب "آرمان عزیز" برای شهید علی وردی، تصریح کرد: این شهید اینقدر زجرکش کردند که مادر شهید شهید موقع دفن می گوید بدن پسرم زخم است، او را ارام در قبر بگذارید؛ و فردای آن، یکی از آشنایانش به او می گوید خواب سیدالشهدا را دیدم و برای شما پیغام داد که آن لحظه ای که آرمان شما را در قبر می گذاشتند، در آغوش من حسین بود.

سردار بهمن علیپور فرمانده یگان ویژه نیروی انتظامی فارس هم در ادامه اظهار داشت: این یادواره در قالب ۱۳۲0 شهید فراجا در همه استانها برنامه‌ریزی شده تا شاید بتوانیم کمترین دین را نسبت به این شهدا به جا آوریم.

به گزارش بسیج، این یادواره با سرود دانش آموزان، دلنوشته دختر شهید، و مداحی حاج صادق آهنگران و در نهایت تقدیر از خانواده های شهدای فراجا در فارس ادامه یافت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار