خبرهای داغ:
همدان-سرپرست فرمانداری شهرستان همدان گفت: دشمنان ما آنچنان به دریوزگی، خواری و پستی افتاده‌اند که سراغ مدارس ما می‌روند و دختران دانش‌آموز را مورد حمله و هجمه قرار می‌دهند.
کد خبر: ۹۴۹۷۱۶۵
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، مسلم مخفی امروز در مراسم تجلیل از گروه‌های جهادی و نخبگان اقتصادی شهرستان همدان که در سالن ابن سینا برگزار شد، با تبریک فرا رسیدن سالروز میلاد منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان (عج) اظهار کرد: طبق وعده خداوند حکومت بر این کره خاکی و جهان هستی به مستضعفان واگذار خواهد شد؛ همان مستضعفانی که خوی استکباری و طاغوت‌های زمان اجازه رشد و ظهور و بروز به آنها نداده و در پناه و سایه دین خدا و شکوفایی و رشد اندیشه‌ها به این رشد و بلوغ خواهند رسید و میراث‌دار حکومت صالحان و مستضعفان در جهان خواهند بود.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیج سازندگی و حرکت‌های جهادی با هدف محرومیت‌زدایی و باز کردن گره‌های مردم مستضعف است، گفت: این اقدام در راستای تحقق و آماده‌سازی شرایط برای ظهور منجی عالم بشریت است.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان با اشاره به اینکه جهادگران بسیجی بدون هیچ گونه چشم داشت و منتی از جان و مال و وقت خود برای رسیدگی و حل به مشکلات محرومین و نیازمندان هزینه می‌کنند، اضافه کرد: افرادی با روحیه جهادمردی، تعاون و انفاق در یک منطقه سخت و کم برخوردار حاضر و بدون منت و با نگاهی خدایی و الهی گره‌ای را باز و مشکلی را حل می‌کنند که این از مهم‌ترین ماموریت‌های حکومت اسلامی است که همه موظف هستیم در این راستا تلاش کنیم.

* بهترین وجه انفاق در حرکت‌های جهادی و بسیج سازندگی متبلور است

وی با تاکید بر اینکه دستورات و توصیه‌های مهم قرآنی که مورد غفلت واقع شده، در محتوای کار بسیج سازندگی و حرکت‌های جهادی متبلور است، تصریح کرد: بهترین وجه انفاق در حرکت‌های جهادی و بسیج سازندگی متبلور است.

مخفی با بیان اینکه در فلسفه وجودی و حرکت‌های بسیج سازندگی موضوع تعاون به بهترین وجه تبلور دارد، اظهار کرد: وقتی فردی بدون هیچ گونه چشم داشتنی ایثار می‌کند و با حرکت خوبی به بندگان خدا خدمت‌رسانی می‌کند یکی از مصادیق زیبای انفاق است.

وی با اشاره به مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در بسیج سازندگی، با بیان اینکه بسیج سازندگی به معنای واقعی کلمه گره‌گشایی می‌کند، گفت: در بسیاری از عرصه‌ها و موضوعات که کار روی زمین مانده و بسیاری از مجموعه‌ها و پیمانکاران برای انجام آن تلاش نمی‌کنند، بسیج سازندگی وارد عرصه می‌شود و با کمترین هزینه و زمان با بهترین کیفیت کار را به اتمام می‌رساند و یاد و خاطره خوش در اذهان مردم قرار می‌دهد.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان با بیان اینکه علاج کار و علاج مشکلات ما داشتن روحیه جهادی و بسیجی است، عنوان کرد: ما تماما و تکلیفا در خدمت گروه‌های جهادی و بسیج سازندگی هستیم، هرچند در بسیاری اوقات این گروه‌ها را زحمت می‌دهیم و از ظرفیت بالای آنها بهره می‌بریم و در تلاش هستیم همین روحیه جهادی و بسیجی در مجموعه مدیریتی و دولتی حاکم شود.

* اصل خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی گره‌گشایی از کار مردم است

وی با بیان اینکه اصل خدمت‌رسانی و محرومیت‌زدایی گره‌گشایی از کار مردم است که باید اتفاق بیافتد، گفت: دولت سیزدهم هم این روحیه را دارد؛ وقتی رئیس جمهور خود شخصاً در مناطق محروم حضور دارد و از نزدیک در جریان مشکلات مردم است و چهره به چهره برای حل مشکلات صحبت می‌کند حاوی این پیام است که دولت مردمی برای «ایران قوی» است، به این معنا که اعتقاد بر این است که این دولت قوت خود را از مردم و از حضور مردم در صحنه می‌گیرد.

مخفی با اشاره به اتفاقات و توطئه‌های اخیر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران در خصوص علل این حوادث تصریح کرد: از آغازین روز انقلاب اسلامی دشمنان این مرز و بوم از هیچ فتنه و دسیسه‌ای برای ضربه زدن به نظام اسلامی خودداری نکرده به طوری که طی ۴۲ سال اخیر ۵۲ کودتا علیه نظام اسلامی شکل گرفته، ۱۷ هزار شهید ترور و ۲۵۰ هزار شهید دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم و امنیت به دست دشمنان به شهادت رسیده‌اند.

* ایجاد یاس و ناامیدی هدف غایی دشمن از اغتشاشات و جنگ همه جانبه

وی با تاکید بر اینکه هدف غایی دشمن از اغتشاشات و جنگ همه جانبه ایجاد یأس و ناامیدی و ابهام در آینده است، اضافه کرد: خدمت‌رسانی و حل مشکلات مردم و ایجاد رضایتمندی در مردم برای دشمن آنچنان مهم است که تمام تلاش خود را به کار گرفته که این مهم تحقق نیابد و این سیاست را در مورد دولت بکار گرفته که ایجاد فضای یاس و القای ناکارآمدی دولت را رقم بزند و برای این امر بسیار سرمایه‌گذاری کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان توطئه‌های اخیر دشمنان علیه جمهوری اسلامی را به دلیل تلاش‌های دولت سیزدهم برای باز کردن گره‌های کهنه و عقده‌گشایی در این راستا دانست و عنوان کرد: این از فرمایشات مقام معظم رهبری طی چند ماه اخیر است که در مورد دولت فرمودند یکی از دلایل فتنه‌های اخیر این است که دشمن احساس می‌کند در این دولت گره‌های کهنه باز می‌شود بنابراین، این گونه عقده گشایی می‌کند و سعی دارد کار را به انحراف بکشاند و تمرکز دولت و نظام را از خدمت دور کند.

وی با بیان اینکه رهبرعظیم الشان طی ماه‌های اخیر چندین بار بر صحت عملکرد دولت تاکید کردند، افزود: ایشان در جایی فرمودند که شهادت می‌دهم در این دولت فقط کارهای خوبی اتفاقی می‌افتاد و در جایی دیگر فرمودند که اگر این درآمدهای بلوکه شده دولت که در دست آمریکا قرار دارد به دولت خدمتگزاری مثل دولت فعلی می‌رسید بسیاری از مشکلات حل می‌شد.

* لزوم خدمت‌رسانی بر مردم و گره گشایی از مشکلات

مخفی با تاکید بر لزوم خدمت‌رسانی بر مردم و گره‌گشایی از مشکلات تصریح کرد: قدرت از کدخدا نیست بلکه اتکا به مردم است و این از اول انقلاب تا به امروز در فرمایشات امام راحل و رهبری مکرر تاکید شده که همه چیز مردم است وهمیشه هم مردم کار را به اتمام رساندند؛ هر فتنه‌ای که به وجود می‌آید و هر مسئله‌ای که در کشور رخ می‌دهد وقتی مردم وارد صحنه می‌شوند کار را تمام می‌کنند.

وی به مسمومیت دانش‌آموزان در مدارس و توطئه دشمنان در این موضوع اشاره و عنوان کرد: مردم ما همواره در صحنه‌های مهم حضور موثر داشته و دشمنان را در رسیدن به اهداف ناکام گذاشته‌اند بنابراین دشمن به دنبال انتقام‌گیری از مردم است.

سرپرست فرمانداری شهرستان همدان با تاکید بر اینکه در توطئه مسمومیت دانش‌آموزان چیزی عاید دشمن نخواهد شد و در این توطئه هم با شکست مواجه خواهد شد، ادامه داد: دشمنان ما آنچنان به دریوزگی، خواری و پستی افتاده‌اند که سراغ مدارس ما می‌روند و دختران دانش‌آموز را مورد حمله و هجمه قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه عصبانیت دشمن از مردم به دلیل همراهی مردم در طول چند ماه اخیر است که طی اغتشاشات به دشمن «نه» گفتند، یادآور شد: این عصبانیت به سبب حضور چشمگیر و پرشور مردم در راهپپمایی ۲۲ بهمن است که در لبیک به فرمایش رهبری و به عشق حاج قاسم و نظام و کشور رخ داد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات