خبرهای داغ:
کارگاه آموزشی خبرنگاری و خبرنویسی ویژه برادران و خواهران به همت معاونت روابط عمومی و فضای مجازی سپاه ناحیه بهبهان در این ناحیه برگزار شد
کد خبر: ۹۴۹۷۱۹۲
|
۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۱:۲۰

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهبهان؛ سرهنگ روح الله قاسمی خشاب فرمانده سپاه بهبهان با اعلام این خبر گفت: کارگاه آموزش خبرنگاری و خبرنویسی با حضور روابط عمومی حوزه ها و خبرنگاران افتخاری بسیج با هدف توانمندسازی و مهارت افزایی بسیجیان علاقه مند به خبرنویسی و خبرنگاری برگزار گردید.

ایشان اظهار داشتند: امروزه اخبار بخش مهمی از زندگی مردم است و به دليل وجود نیاز جامعه به اطلاعات وسيع، رقابت و توسعه روز افزون مطبوعات، رسانه ها و خبرگزاری ها، حضور خبرنگارانی خبره که بتوانند با نگاهی عالمانه، حیقیت طلب و جستجوگر در هر موضوعی اخبار را بنویسند، گزارش تهیه کنند و تحلیل درستی ارائه دهند، بیش از پیش احساس می شود. عرصه رسانه در دوره کنونی از اهمیت بالایی برخوردار است و به همین دلیل نیاز است تا ضمن آموزش و یادگیری فعالیت در این زمینه محلی برای گرد هم آمدن و انتشار مطالب این تربیت یافته ها ایجاد شود.

از همین رو معاونت روابط عمومی و فضای مجازی با توجه به وظایف ذاتی خود و در راستای تربیت خبرنگاران و رسانه نواندیش جوان و دارای مهارت های کافی خبرنگاری، اقدام به برگزاری دوره جامع تربیت خبرنگاری کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها