خبرهای داغ:
با بدرقه جمعی از مسئولان سپاه شهرستان بجنورد ، بیش از ۹۰ نفر بسیجی در قالب ۲ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۹۷۲۳۶
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج با بدرقه جمعی از مسئولان سپاه شهرستان بجنورد ، بیش از ۹۰ نفر بسیجی در قالب ۲ دستگاه اتوبوس به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان بجنورد در این مراسم گفت؛ مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور که معراج شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد ، میعادگاه تجدید بیعت بسیجیان و آحاد مردم با آرمان های شهداست.

حجت الاسلام والمسلمین محسن اکبرزاده در ادامه افزود؛ اردوهای راهیان نور یک رزمایش فرهنگی و اجتماعی است که با هدف گسترش و ترویج سیره شهدا و منش آنان در حال برگزاری بوده و امروز نیز بسیجیان دهستان آلاداغ در حال اعزام به این رزمایش بزرگ هستند.

وی اضافه کرد؛ اردوهای راهیان نور باعث می شود تا نسل جوان با آرمان شهدای جنگ تحمیلی آشنا شده و ادامه دهنده این فرهنگ و سیره باشند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان بجنورد در پایان به نقش بسیجیان در انتقال سیره شهدا و مفاهیم این رزمایش بزرگ اشاره و اظهار داشت؛ همه شما بسیجیان که در این برنامه فرهنگی و تبیین شرکت دارید، بعد از بازگشت از سرزمین های نور و حماسه ، باید سفیرانی باشید که باعث انتقال این فرهنگ در بین نسل جوان باشد که این اتفاق نیز مصداق جهاد تبیین است.

کاروان راهیان نور خانوادگی بسیجیان دهستان آلاداغ به مدت ۳ روز مناطق عملیاتی حضور داشته و از یادمان های دهلاویه ، هویزه ، فکه ، اروند رود ، شلمچه و منطقه عملیاتی فتح المبین در شوش بازدید خواهند کرد.

لازم به ذکر است استان خراسان شمالی در طول هشت سال دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ۲۳ هزار شهید را تقدیم انقلاب اسلامی نموده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها