خبرهای داغ:
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین؛
امانی عنوان کرد: تا به امروز هم ۲۰۰ میلیارد تومان در سرفصل‌های مختلف از سوی مردم کمک نقدی صورت گرفته که این رقم نسبت به سال گذشته با رشد ۳۳ درصدی همراه بوده است.
کد خبر: ۹۴۹۷۴۸۲
|
۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۰

قزوین_به گزارش خبرنگار بسیج، صبح امروز در راستای رزمایش مواسات و همدلی و همزمان با نیمه شعبان و میلاد پربرکت حضرت ولیعصر(عج)، پویش نذر امید به همت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قزوین در مسجد جامع المهدی مینودر قزوین برگزار شد.

همت امانی معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین در حاشیه برگزاری این مراسم در جمع خبرنگاران بیان کرد: احسان دست گیری از همنوعان یکی از تاکیدات مهم دینی ما مسلمانان است و بر همین مبنا اسلام یک دین تک بعدی نبوده بلکه یک دین کامل و جامع برای تمام زوایای زندگی بشر است.

وی گفت: محرومیت زدایی از رویکردهای مهم کمیته امداد است و سالروز تاسیس کمیته امداد مزین به هفته احسان و نیکوکاری است لذا ۲ هدف عمده از برگزاری جشن نیکوکاری در سطح کشور پیگیری می شود. یکی از اهداف مهم و عمده کمیته امداد، فرهنگ‌ سازی انفاق و نیکوکاری است که موفقیت در اجرای این فرهنگ‌، در واقع دستیابی به هدف دوم یعنی تامین مایحتاج جامعه هدف این نهاد به ویژه در آستانه سال جدید را مقدور می سازد.

امانی اظهار کرد: با توجه به نوع نیاز جامعه هدف، خدمات این نهاد جوابگوی رفع همه مشکلات آنها نبوده و در این زمینه به کمک و همراهی خیران هم نیازمندیم و به همین منظور برای تداوم رزمایش مواسات و همدلی برای کمک به خانواده‌های نیازمند، پویش نذر امید با همکاری کمیته امداد امام (ره) از امروز تا ۲۰ اسفند را در دستور کار قرار داده ایم.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین عنوان کرد: پیش بینی می شود امسال ۲۲ میلیارد تومان از محل کمک‌های نقدی در جشن نیکوکاری جمع اوری شود که تاکنون ۱۳ میلیارد تومان آن به صورت نقدی و کالا ایجاد شده و انتظار داریم تا پایان این جشن رقم مساعدت‌ها افزایش یابد.

وی افزود: با توجه به مشکلات اقتصادی که در جامعه وجود دارد خوشبختانه شاهد مشارکت‌، استقبال و اعتماد مردم هستیم و تا به امروز هم ۲۰۰ میلیارد تومان در سرفصل‌های مختلف از سوی مردم کمک نقدی صورت گرفته که این رقم نسبت به سال گذشته با رشد ۳۳ درصدی همراه بوده است.

امانی تصریح کرد: علاوه بر جمع‌آوری کمک‌ها از طریق فضای مجازی، حساب کمیته امداد قزوین به شماره ۶۰۳۷-۹۹۷۹-۵۰۰۲-۸۵۱۵ امکانی را فراهم کرده تا اقشار مختلف و مردم نیکوکار به سهولت نسبت به اهدای کمک‌های خود اقدام کنند.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان قزوین یادآور شد: علاوه بر این روش‌، کد مهربانی #۰۲۸*۸۸۷۷* هم امکان نیکوکاری فراهم شده و این در حالی است که شهروندان با مراجعه به سامانه www.۳۳۸۰۸.ir می توانند کمک های خود را به این نهاد اهدا کنند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها