خبرهای داغ:
رحیم پور ازغدی:

حضرت مهدی (عج) اجازه نمی‌دهد سرمایه گذاران رسانه‌ها، دروغ‌پراکنی کنند

شاهرود_ یک پژوهشگر و محقق گفت: زمینه ظهور باید آماده شود و بشر به بلوغ و آگاهی برسد و انتظار یعنی انتظار الفرج و فرج پیروزی است و آزادی جهانی.
کد خبر: ۹۴۹۷۵۶۰
|
۱۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۳

حضرت مهدی (عج) اجازه نمی‌دهد سرمایه گذاران رسانه‌ها، دروغ‌پراکنی کنندبه گزارش خبرنگار بسیج، حسن رحیم پور ازغدی در مسجد پیامبر اعظم (ص) دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت ولادت امام زمان (عج) در سخنانی با اشاره به دوران ولادت امام عصر (عج) و بیان اینکه نام ایشان یک زنگ خطر سیاسی برای تمامی قدرت‌ها تلقی می‌شود، افزود: قبل از تولد امام عصر (عج) مراقبت شدیدی از خانواده وی انجام می‌شد، چون برایشان مسجل بود خطر بزرگی نظام فرعونی آنان را تهدید می‌کرد.
این استاد دانشگاه با تاکید بر اینکه مهدی و مهدویت یک مسئله سیاسی و تمدن ساز است، اما عده‌ای می‌خواهند آن را یک موضوع مقدس معشوق و محبوب تبدیل کنند.
او تفکر شیعه لندنی را خنثی کردن دین بیان کرد و افزود: آن‌ها اعتقاد دارند دین باشد، اما مزاحم صاحبان ثروت و قدرت نشود و ظاهری باشد نه باطنی و به عادات اجتماعی کار نداشته باشد.
رحیم پور ازغدی با بیان اینکه مهدویت، بزرگترین جنبش تاریخ انسانی است، گفت: مسأله مهدویت، یک مسئله سیاسی، اقتصادی در کنار بعد عبادی است که همه رفتار و اعمال ما باید عبادی باشد.
عضو هیئت علمی دانشگاه مشهد با بیان اینکه «مهدی» یعنی هدایت کننده به راه درست، اظهار کرد: ایشان راه را به تاریخ بشر نشان می‌دهد و طعنه‌ای است به آن‌ها که مدعی جوامع بشری هستند برای هدایت که خودشان باید هدایت بشوند و در تاریخ این اثبات شده است.
او با اشاره به انقلاب‌های فرانسه، چین و روسیه که انقلابیون ضد امپریالیسم بودند و امپریالیسم شدند، گفت: مثلاً فرانسه وقتی مقتدر شد، جنایتکار شد و رژیم فاسد و استعمارگر شد و میلیون‌ها انسان را در پنج قاره کشتند.
رحیم پور ازغدی با اشاره به رخ دادن ۲ انقلاب سرخ پوست‌ها و انقلاب سیاه بردگان در ایالت متحده آمریکا، تصریح کرد: سرخ پوست‌ها را قتل عام کردند و سیاه پوستان هم انسان شمرده نمی‌شدند و نژادپرستی بیداد می‌کرد و ملت‌های دیگر نیز آدم نبودند.
او با اشاره به اینکه هنوز انگلیس و فرانسه شهوت قدرت و آدم کشی را دارند، اما جرأت حمله به ایران اسلامی را ندارند، چون فرهنگ مهدویت در این سرزمین حکم فرماست که شعار براندازی حکومت‌های فاسد در جهان را سر می‌دهد.
این پژوهشگر و محقق با بیان اینکه تولد امام زمان (عج) توسط خانواده ایشان به خوبی مدیریت شد که حتی نیرو‌های نظامی آن زمان نیز فریب خوردند، عنوان کرد: تنها مذهبی که رهبرانش عمر طبیعی نکردند یا ترور شدند و یا شهید اسلام است و هدف ظهور نجات مادی و معنوی از شر قدرت‌های فاسد است.
او با اشاره به توطئه‌های دشمنان بر علیه انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دشمنان جنگ‌روانی با ایجاد مسمومیت مدارس دخترانه، هزینه میلیارد دلاری در داخل برای اختلال بازار ارز و سکه و جنگ هشت ساله و ترور مسئولان کشور را برای مهار این انقلاب مهدوی بکار بسته اند.
رحیم پور ازغدی با بیان اینکه حضرت مهدی (عج) اجازه نمی‌دهد سرمایه گذاران رسانه‌ها دروغ‌پراکنی کنند، اظهار کرد: زمینه ظهور باید آماده شود و بشر به بلوغ و آگاهی برسد و انتظار یعنی انتظار الفرج و فرج پیروزی است و آزادی جهانی.
او با بیان اینکه انسان منتظر باید زندگی مهدوی داشته باشد و با فساد مبارزه کند، افزود: در اردوگاه حضرت مهدی (عج) شکست راهی ندارد و انتقام همه شهدا و امام حسین (ع) را می‌گیرد و جنگ با طاغوت رخ می‌دهد.
این استاد دانشگاه تاکید کرد: یکی از دلایل مسأله غیبت این است که ملت‌ها به رشد و بلوغی برسند که بفهمند چه کسی ناجی است و چه کسی قاتل و این بلوغ بشریت باید اتفاق بیفتد.
او با اشاره به زمان ظهور، گفت: پیشرفت علوم، توزیع عادلانه ثروت در جهان، امنیت برای بشریت در همه زمینه‌ها در این عصر رخ می‌دهد و باید خود را آماده کنیم.

این نشست به همت هیئت فاطمیون و نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت میلاد امام زمان (عج) برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها