خبرهای داغ:

اسلام بیش از سایر مکاتب برای ارتقای جایگاه بانوان توصیه می‌کند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب گفت: دین مبین اسلام بیش از سایر مکاتب بشری و ادیان توحیدی آحاد مردم را برای رعایت جایگاه زنان و رشد دادن آنها توصیه می‌کند.
کد خبر: ۹۴۹۷۷۲۳
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۱:۰۰

به گزارش بسیج از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام محمد ناجی، مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تکاب، روز گذشته 17 اسفند، در همایش تبیین فلسفه حجاب و عفاف که در حسنییه سپاه این شهرستان با حضور اقشار مختلف مردم برگزار شد، گفت: دین مبین اسلام به معنای واقعی‌کلمه کامل‌ترین دین است، چون بیش از سایر مکاتب بشری و ادیان توحیدی بر لزوم رشد جایگاه بانوان در جامعه تاکید می‌ورزد.

وی با بیان اینکه مشکل اصلی که بین جمهوری اسلامی ایران و غرب وجود دارد، به مسائل ایدئولوژیک برمی‌گردد و سایر مسائلی که مطرح می‌شود، بهانه‌ای بیش نیست، ادامه داد: غرب با تقویت قرائت خشن از اسلام به دنبال این است، که عملکرد غلط و غیر اسلامی جریان تکفیری که مخالف حضور زن در جامعه است را به اسلام نسبت دهد، ولی حقیقت این است که اسلام موافق نقش‌آفرینی زن در جامعه است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه تکاب، حجاب را امری عقلی، شرعی و حاصل تجربه بشر دانست، گفت: به جا آوردن این تکلیف فقط مختص زنان نیست، بلکه مردها نیز باید پوشش مناسب داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه غرب با اصل لذت‌گرایی، حذف حجاب و نگاه ابزاری به زن بزرگترین ظلم را در حق زن و خانواده کرده است، ادامه داد: جوانان چنانچه نسبت به این مسائل آگاه شوند، به طور قطع مقابل تبلیغات مخرب ایستادگی می‌کنند.

ناجی بر لزوم استفاده از هر فرصتی برای تبیین مسئله حجاب و عفاف تاکید کرد و گفت: مناسبت‌‌های ملی، میهنی و مذهبی همین‌طور برنامه‌های فرهنگی و تربیتی بهترین فرصت است، تا نسل جوان با اهمیت این موضوع آشنا شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه تکاب خاطرنشان کرد: چنانچه نسل جوان به صورت قلبی و با علم به چرایی این قانون، حجاب را بپذیرند و به آن جامه عمل بپوشانند، خود به مبلغ این واجب دینی نیز تبدیل خواهند شد.

ارسال نظرات