خبرهای داغ:
همدان-امام جمعه شهر گل تپه گفت: ما باید سبک زندگی مهدوی را الگو و چراغ راه خود قرار دهیم تا ذیل توجهات امام عصر(عج) زندگی سعادتمندی باشیم.
کد خبر: ۹۴۹۷۸۰۰
|
۱۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت‌الاسلام عبدالحسین راثی در جشن بزرگ نیمه شعبان در شهر گل تپه شهرستان کبودراهنگ ضمن تبریک سالروز ولادت فرخنده حضرت ولی عصر(عج) اظهار کرد: ما باید سبک زندگی مهدوی را الگو و چراغ راه خود قرار دهیم تا ذیل توجهات امام عصر(عج) زندگی سعادتمند و به دور از گناه و معصیت داشته باشیم.

وی افزود: سبک زندگی غربی باعث دوری جامعه اسلامی از فرهنگ و سبک زندگی مهدوی شده است، ما به عنوان‌ یک شیعه باید با ترویج فرهنگ مهدویت و سبک زندگی مهدوی جامعه را به  سمت ظهور منجی عالم بشریت نزدیک کنیم.

امام جمعه گل تپه ادامه داد: ما باید در همه حال امام زمان (عج) را در کنار خود حس کنیم و در هر کاری رضایت خدا و امام زمان(عج) را ملاک و سرلوحه کار خود قرار دهیم.

وی افزود: رهبر معظم انقلاب نماینده بر حق امام زمان(عج) است و تا وقتی غیبت ادامه دارد، مسئولیت این ولایت دست این عالم بزرگ است.

راثی افزود: این ولایت از دست سیدعلی حسینی خامنه‌ای به دست منجی عالم مهدی زهرا(عج) خواهد رسید و وظیفه ما این است با تبعیت از این عالم بزرگ زمینه ساز ظهور حضرت باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات